Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat wordt er verwacht van de nieuwe versie? Ik me wat aan het oriënteren in de wereld van 3D printers en Bambu Labs P1S met AMS lijkt mij hetgeen ik wil.Precies toch bed adhesion problemen bij dat beige stuk op seconde 42
Ziet er wel een interessante printer uit, maar ik wacht op Bambu's nieuwste die normaal in 2025 zou moeten komen om dan een beslissing te maken van eventueel eentje erbij te nemen.
Er is nog niks over bekend, maar de roep om een grotere printer is enorm.Wat wordt er verwacht van de nieuwe versie? Ik me wat aan het oriënteren in de wereld van 3D printers en Bambu Labs P1S met AMS lijkt mij hetgeen ik wil.
Als ik ooit een nieuwe koop moet het zowieso een kit zijn. Een voron is dan wel weer teveel vant goeie omdat je zelf teveel parts moet sourcen.Het zou blijkbaar gaan om een flagship. Een pak duurder dan de p1s in dat geval. Dus ik denk dat ik met een p1s nu wel goed ga zitten.Er is nog niks over bekend, maar de roep om een grotere printer is enorm.
Ik ben alleszins heel tevreden van Bambu Lab. Goede klantenservice (wel beetje geduld hebben), plug & play printers. Nog geen problemen mee gehad.
Bambu Lab heeft ook uitstekende support.Bambu lijkt op papier wel sterker maar ik zou vanwege opensource issues en de exellente support van Prusa toch voor Prusa gaan. Heb momenteel enkel een Mini dus die nieuwe ziet er hoogst interessant uit![]()
Heb vandaag mijn 3d geprinte toolbox ontvangen van een firma. Ik heb met het 3d printen geen ervaring maar dit lijkt me toch wel heel erg matig uitgevoerd?Canyon heeft nu een printbestand voor een 3D toolbox op hun website geplaatst. https://www.canyon.com/nl-be/road-bikes/triathlon-bikes/speedmax/speedmax-cf/
Heb uiteraard zelf geen 3D printer maar iemand die weet waar ik dit wel kan laten maken? Het huidige plastieken dingetje die als toolbox zou moeten dienen ziet er niet uit. Deze nieuwe sluit dan ook naadloos aan op de eventuele aero bidonnen die ik als dedicated gel bidon zou kunnen gebruiken
dat is wel heel slecht geprint! Geen supports gebruikt wss.
Heb de leverancier gecontacteerd. Ik wacht eerst ffe zijn reactie af. Thnx!Ik 3D-print ook en zoiets zou ik niet naar iemand durven opsturen.
Als je de files hebt kan ik eens kijken wat ik kan doen @MBoddin04
Gepruts is wel leuk om de printer te leren kennen maar na een tijdje ben je met niets anders meer bezig en wordt het snel storend.wat raden jullie aan als eerste printer? Lees vaak over Creality Ender reeks en Bambu Lab A1 (Mini).
Creality is wat goedkoper maar je moet deze blijkbaar meer tweaken en prutsen om goeie prints te krijgen terwijl de Bambu gewoon werkt zonder veel extra gepruts.
Ik ben pro Bambu Lab.wat raden jullie aan als eerste printer? Lees vaak over Creality Ender reeks en Bambu Lab A1 (Mini).
Creality is wat goedkoper maar je moet deze blijkbaar meer tweaken en prutsen om goeie prints te krijgen terwijl de Bambu gewoon werkt zonder veel extra gepruts.
Bambu zonder twijfel.wat raden jullie aan als eerste printer? Lees vaak over Creality Ender reeks en Bambu Lab A1 (Mini).
Zeker 90% van de dingen die ik maak, passen op een mini, maar hoe erg jij dat gaat vinden als er net iets niet past, ga je zelf moeten bepalen vrees ik.Thx voor de feedback, had zelf al een kleine voorkeur voor Bambu. Is de A1 mini de moeite of is de buildplate toch wat te klein?
Mijn partner is van een Creality Ender 3 naar Bambu A1 gegaan en is enorm content door exact de redenen die jij benoemt - voelt voor hem als een echte luxe. Hij zegt ook wat @MorGo7h zegt, hangt volledig af van wat je wil printen. Is het enkel om kleinere dingetjes te printen dan vermoed hij dat een mini meer dan voldoende zou moeten zijn en je zou dan eventueel nog een extra nozzle ofzo erbij kunnen nemen. Ook als je een instapper bent en nog niet zeker weet of het volledig je ding is is de mini wel een 'veiligere' (lees goedkopere) keuze.wat raden jullie aan als eerste printer? Lees vaak over Creality Ender reeks en Bambu Lab A1 (Mini).