Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Releasedatum in België of releasedatum volgens imdb?* Het moet een film zijn met releasedatum uit 2024
Grappig, ik denk net hetzelfde over Dune 2. Wat een omhooggevallen film was dat? Daar zaten behoorlijk wat tijdslijnproblemen en daaruitvolgende incongruenties. Stoorde mij enorm en verpestte de hele film voor mij.Kwil op niemands tenen trappen, maar bijna heeft iedereen Deadpool and Wolverine in hun lijst… Like really?
Buiten de gore en propere actiescenes zat daar toch echt 0,0 film in? Beetje zoals John Wick 4. Tijd om die boel te sluiten en iets anders te maken.
Ik weet zelf niet of ik 10 films dit jaar heb gezien. Elke film die ik gezien heb, viel zo zwaar tegen. Buiten Dune 2 dan en The Wild Robot die verrassend mooi was.
Grappig, ik denk net hetzelfde over Dune 2. Wat een omhooggevallen film was dat? Daar zaten behoorlijk wat tijdslijnproblemen en daaruitvolgende incongruenties. Stoorde mij enorm en verpestte de hele film voor mij.
Zelfs al viel elke film die je zag tegen, dan kan je daar nog steeds een lijst uit halen toch?
Word, gisteren gaan kijken. zeer overschatte film maar wel entertainend. Ik had verwacht dat die nog in mijn eindejaarslijstje zou terechtkomen maar helaas.The Substance kwam bij mij helaas wat minder goed binnen dan bij veel anderen wiens mening ik vaak deel maar blijft een goeie film.
Ook nog gezien vorig weekend. Idd, weer een topper van A24!A24 does it again
Heretic komt binnen op 6 en duwt Challengers uit mijn top 10
![]()
. Geen echte van van Matthew Vaughn maar de Kingsman films hebben nog wat fun. Haal dat weg en je krijgt Argylle. Roadhouse is een saaie, nutteloze remake van een film die vooral in het collectieve geheugen staat door de charme van Swayze. Joker Folie á Deux krijgt nog wat bonuspunten omdat het een poging onderneemt om iets nieuws te proberen maar ik vond het een vrij grote mislukking, heb moeite moeten doen om ‘m uit te kijken. Deadpool vs. Wolverine is omdat ik na een hele pauze nog altijd last heb van superheldenmoeheid en die film toonde ook aan dat de houdbaarheid van Deadpool wat gepasseerd is.Even updaten:Gebaseerd op datums van IMDb kom ik er aan 8 die ik gezien heb en de moeite vond.
1. Furiosa: A Mad Max Saga
2. Kinds Of Kindness
3. Dune Part Two
4. Challengers
5. Civil War
6. Inside Out 2
7. Alien: Romulus
8. Longlegs