2023 BeyondGaming: Serie van het jaar

Welk is jouw serie van het jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
:bg:


BeyondGaming.be kiest zijn/haar favoriete serie van het jaar! 🎞️
🏆


Hier is de lijst die we verkregen hebben uit deze topic. Het is een geweldige lijst, want de longlist had niet minder dan 48 kandidaten!
Ik heb alle series die méér dan 3 keer vernoemd zijn (of genoeg punten hadden door positie in een lijst) opgenomen en in de poll gezet.

Je kunt 5 series aankruisen door het grote aanbod. ☑️☑️☑️☑️☑️

Diegene met de meeste votes wordt de officiële BG serie van het jaar! 🎞️🎞️🎞️
 
Had niet gezien dat je er 5 kon aankruisen en na mijn stem op Mrs Davis reeds gecast. :headshake:
Uit deze lijst was ik voor deze gegaan;
1) Mrs. Davis
2) Scavengers Reign
3) Silo
4) Foundation S2
5) The Last of Us
 
Laatst bewerkt:
Die stemmen voor One Piece zijn voor mij onbegrijpelijk.

Al de rest kan ik nog wel iets in vinden eigenlijk. Lang getwijfeld maar uiteindelijk toch voor The Bear gekozen.
 
Nog voor ik de resultaten gezien had wist ik al dat het de last of us ging worden. Zeker geen slechte serie, maar toch wel een van de meest overroepen shows sinds lookbrood.
 
Toch ook gestemd voor The Last of Us, zeer kort gevolgd door Succession S4. Ook genoten van Beef, 1985, Knokke Off, Slow Horses en The Bear S2. Silo, Arcadia en The Continental konden mij niet boeien en de rest niet gezien.
 
Van mij mag deze naar One Piece gaan. Alleen al om iedereen aangenaam te verrassen door niet die zoveelste slechte anime-adaptatie te worden.
Had ook niet gezien dat je er meer dan 1 kon aanduiden. 2 en 3 hadden geweest:
Last of Us was goed maar achteraf gezien nu ook weer niet zo speciaal en toch wel wat overhyped. Sta bv. niet te wachten op deel 2.
Gen V ook aangenaam verrast maar een spin-off krijgt toch nooit de liefde zoals het origineel.
 
Hier is het blue eye samurai geworden, enige reeks die ik heb zitten bingen dit jaar dusja 🤷‍♂️
Last of us vond ik wel goed, maar ook niet van omver geblazen, voor de rest niet echt veel recents bekeken.
 
Mooi lijstje. Al blijf ik me verbazen over Succession. Ik heb het tot 3x toe een kans gegeven maar het is echt m'n ding niet. Wel steengoede acteerprestaties, dat valt direct op.
 
VRT/één heeft dat goed gedaan met de topper 1985 en in mindere mate ook Knokke Off.
Arcadia daarentegen gewoon pijnlijk, zowel de score hier als de serie zelf. Onbegrijpelijk dat dit dan VRT's duurste serie ooit was.

Internationaal gezien TLoU sowieso serie van het jaar. Meest geanticipeerd ook.
Ted Lasso en Silo konden ons ook boeien maar staan toch een trede lager dan voorgaande.
One Piece en The Bear s02 aan begonnen maar moet ik nog verder uit zien (madam is van beide geen fan... One Piece is "raar" en The Bear s01 was voor haar te chaotisch/druk om 's avonds te zien). Ik kijk ze wel is alleen uit :fingerguns_r:

Mooi lijstje. Al blijf ik me verbazen over Succession. Ik heb het tot 3x toe een kans gegeven maar het is echt m'n ding niet. Wel steengoede acteerprestaties, dat valt direct op.
Zelfde hier. Love it or hate it vermoed ik.
 
Laatst bewerkt:
Succesion voor mij echt wel dé reeks van het jaar. Wat een einde van een reeks. Aflevering 3 ook gewoon tv geschiedenis. Zo goed gemaakt. Heerlijke personages. Ga die reeks echt missen.

Net als Ted Lasso. Ook daar heerlijke personages. En ook gewoon heel goed gemaakt.

Is Boris eigenlijk geen serie? Want voor mij het beste wat er in Vlaanderen werd gemaakt dit jaar. Kort gevolgd door 1985.

Al die reeksen ook geweldige sfeerschepping.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan