scal
Legacy Member
En Sunshines zit je ondertussen al in Zweden?!
Ik heb mij tijd geleden 2dehands cd's gekocht met boekje bij, heb ook de cursus van NHA(ook met cd's bij) maar taal is niet makkelijk, en ben om de 2 maand in Zweden.
Het lezen lukt redelijk maar eens ze tegen mij in het Zweeds beginnen te praten versta ik er zo goed als niets van.
Genieten in Zweden
Urshult...Fijn Vertoeven! - Urshult...Fijn Vertoeven
Ik heb mij tijd geleden 2dehands cd's gekocht met boekje bij, heb ook de cursus van NHA(ook met cd's bij) maar taal is niet makkelijk, en ben om de 2 maand in Zweden.
Het lezen lukt redelijk maar eens ze tegen mij in het Zweeds beginnen te praten versta ik er zo goed als niets van.
Genieten in Zweden
Urshult...Fijn Vertoeven! - Urshult...Fijn Vertoeven
