Sunshines
Legacy Member
Een Zweeds lief is mooi meegenomen, maar geen vereiste, omdat ik nu eigenlijk al van straat ben.
Maar ik denk niet dat het mogelijk is, als je geen woord Zweeds kunt, behalve als het een hoer is
Ik ga eens kijken op de cursussen van tha_rippa, maar 200 euro voor een cursus is mij iets te veel
, ik ben eigenlijk vrij arm = kan mij dat niet permitteren.
Ik wil naar Zweden studeren, omdat het onderwijs daar veel beter is dan in Belgie, en ik de koude en (mooie meisjes) wil opzoeken. Maar mijn passie ligt toch echt wel daar, en niet hier in Belgie. Ik voel me meer een Zweed dan een Belg, en daarnaast zijn er nog meer redenen.
Alleen weet ik nog niet of dat via Erasmus zal gebeuren, of zelfstandig aan een Zweedse universiteit. Wellicht het laatste maar wel met hulp van bepaalde mensen.
Maar ik denk niet dat het mogelijk is, als je geen woord Zweeds kunt, behalve als het een hoer is
Ik ga eens kijken op de cursussen van tha_rippa, maar 200 euro voor een cursus is mij iets te veel
, ik ben eigenlijk vrij arm = kan mij dat niet permitteren. Ik wil naar Zweden studeren, omdat het onderwijs daar veel beter is dan in Belgie, en ik de koude en (mooie meisjes) wil opzoeken. Maar mijn passie ligt toch echt wel daar, en niet hier in Belgie. Ik voel me meer een Zweed dan een Belg, en daarnaast zijn er nog meer redenen.
Alleen weet ik nog niet of dat via Erasmus zal gebeuren, of zelfstandig aan een Zweedse universiteit. Wellicht het laatste maar wel met hulp van bepaalde mensen.


ad: