Archief - wiskunde probleem hoger

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
fragflap zei:
Mijn schrijfvaardigheid is ook niet mijn beste kant. Maar dit is echt wel een beetje te gortig. Is dit expres of doe je het bewust ?

Not sure if trollin :P expres of bewust.

PineMangoes

Legacy Member
sovereign001 zei:
Nog nooit van gehoord?:wtf:

PMS heeft ieder kind al van gehoord in het middelbaar onderwijs...

Je hebt toch wel middelbaar onderwijs gedaan? Want ik merk dat je niet wist wat een thesis was.. Normaal gezien moet je als je in het laatste jaar ASO, TSO, bent ook een GIP of thesis of eindwerk indienen...

- PMS heet al +10 jaar CLB. Heel logisch dus dat hij dat niet kent.
- Het woord thesis wordt niet gebruikt in het middelbaar en hogeschool. Zelfs aan de universiteit is de term vervangen door scriptie.

Als je op de jongen z'n kennis vit, doe het dan goed.

Fwiw: in de richting in kwestie komt wiskunde amper aan bod. In alle PBA's eigenlijk, nergens wordt echt ingewikkelde wiskunde gegeven. Ook taalvaardigheid is daar geen noodzaak, tenzij je onderwijs volgt.

GodLikeBE

Legacy Member
Ik zat er vorig jaar en bij uitleg over die richting zei men dat de kans 3% is dat je erdoor kan zijn in die richting als je van Viso komt. :unsure: Just saying.
Leek me ook wel zeer sterk dat dit wel klopt maar ja...

coldplayke

Legacy Member
Scr1fle zei:
Nee hoor, ik wil gewoon dat er hier deftig getypt. En daarmee bedoel ik gewoon deftige zinnen met hoofdletters en leestekens erin. :) Over dt-fouten enz ga je mij nooit horen klagen. En ook niet dat je het ABN perfect moet beheersen want dat kan ik ooit zeker niet. ;)

Ah ja.

Satkan

Legacy Member
PineMangoes zei:
- Het woord thesis wordt niet gebruikt in het middelbaar en hogeschool. Zelfs aan de universiteit is de term vervangen door scriptie.


Veel mensen die ik ken, hebben het nog altijd over hun thesis hoor.
(Die dan nu Master / Doctoraat doen.)

Zou dit topic trouwens niet beter worden gesloten?
Het enige dat hier nog aan het gebeuren is, is een jongen die hopeloos zijn ego probeert te redden.

xDimitrii

Legacy Member
Je kunt echt makkelijk wiskunde bijleren d.m.v. een zelfstudieboek.
Ik heb dit ook gedaan om mij voor te bereiden om de richting Ind. Ing. terwijl ik in het middelbaar ook bijna niets van wiskunde heb gehad!

SH343

Legacy Member
khanacademy.org (bestaat ook in het Nederlands). Staat een hele kaart op in de vorm van een sterrenstelsel, waarbij je kan beginnen met basiswiskunde en je zo opwerken, of gewoon onderdelen kiezen waar je moeite mee hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan