MrKend54l
Legacy Member
fragflap zei:Mijn schrijfvaardigheid is ook niet mijn beste kant. Maar dit is echt wel een beetje te gortig. Is dit expres of doe je het bewust ?
Not sure if trollin
expres of bewust.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fragflap zei:Mijn schrijfvaardigheid is ook niet mijn beste kant. Maar dit is echt wel een beetje te gortig. Is dit expres of doe je het bewust ?
expres of bewust.sovereign001 zei:Nog nooit van gehoord?
PMS heeft ieder kind al van gehoord in het middelbaar onderwijs...
Je hebt toch wel middelbaar onderwijs gedaan? Want ik merk dat je niet wist wat een thesis was.. Normaal gezien moet je als je in het laatste jaar ASO, TSO, bent ook een GIP of thesis of eindwerk indienen...
Scr1fle zei:Nee hoor, ik wil gewoon dat er hier deftig getypt. En daarmee bedoel ik gewoon deftige zinnen met hoofdletters en leestekens erin.Over dt-fouten enz ga je mij nooit horen klagen. En ook niet dat je het ABN perfect moet beheersen want dat kan ik ooit zeker niet.
![]()
PineMangoes zei:- Het woord thesis wordt niet gebruikt in het middelbaar en hogeschool. Zelfs aan de universiteit is de term vervangen door scriptie.