Archief - wiskunde probleem hoger

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pjken007

Legacy Member
killer2629 zei:
weet niet wat er moeilijk aan is om het te verstaan tenzij dat die persoon een laag iq heeft
Dus in uw ogen is het slim om hulp te vragen aan mensen met een laag iq?
Paradox alert!

killer2629

Legacy Member
Satkan zei:
Ik geloof dat het gebruikelijk is hé, weggaan van een school nadat je een diploma hebt bereikt?




mNsnen met een lgaa IQ kuenn meestal ook nyt tiepne,

voorDerest.heb ik totaelNiets opte merke n, aan jouw schreivweisez


Ik vind jouw gedrag toch maar kinderachtig voor iemand die zijn diploma al heeft gehaald. Had jouw jonger ingeschat met zo een gedrag

killer2629

Legacy Member
Pjken007 zei:
Dus in uw ogen is het slim om hulp te vragen aan mensen met een laag iq?
Paradox alert!

Nu doe je raar want ik zeg dat personen met een laag iq het niet verstaan. En nu zeg jij dat ik hulp vraag aan mensen met laag iq wat dus niet klopt want die zouden mijn vraag niet verstaan.

Pjken007

Legacy Member
killer2629 zei:
Nu doe je raar want ik zeg dat personen met een laag iq het niet verstaan. En nu zeg jij dat ik hulp vraag aan mensen met laag iq wat dus niet klopt want die zouden mijn vraag niet verstaan.
Ik heb hier nog niemand uw vraag echt zien beantwoorden dus misschien is er wel niemand die je begrijpt?
'k Zou eens proberen op 't forum van Mensa:doc:

killer2629

Legacy Member
Pjken007 zei:
Ik heb hier nog niemand uw vraag echt zien beantwoorden dus misschien is er wel niemand die je begrijpt?
'k Zou eens proberen op 't forum van Mensa:doc:

Er heeft wel al 1 iemand mijn vraag beantwoord maar het is wel weer kwetsend bedoelt zijn antwoord

killer2629

Legacy Member
Aangezien iedereen maar klaagt over hoe ik mijn vraag stel zal ik ze nu nog ééns opnieuw stellen maar nu wel met leestekens.


Hallo,
ik heb een vraag ik zit nu in het viso mariakerke en volg daar multimedia. En wil later graag door leren aan howest daar zou ik gaan voor de richting:Digital Arts & Entertainment. Ik weet dat ik er naartoe kan. Ik zou mischien problemen kunnen hebben met wiskunde. Dit is de reden dat ik dit topic heb aangemaakt. Want ik vraag me af of er iets bestaat waar je extra uren wiskunde zou kunnen volgen zodat je genoeg kennis hebt voor het hoger. Want heb er nu 3 en dat is normaal gezien te weinig.

moustii

Legacy Member
killer2629 zei:
Aangezien iedereen maar klaagt over hoe ik mijn vraag stel zal ik ze nu nog ééns opnieuw stellen maar nu wel met leestekens.


Hallo,
ik heb een vraag ik zit nu in het viso mariakerke en volg daar multimedia. En wil later graag door leren aan howest daar zou ik gaan voor de richting:Digital Arts & Entertainment. Ik weet dat ik er naartoe kan. Ik zou mischien problemen kunnen hebben met wiskunde. Dit is de reden dat ik dit topic heb aangemaakt. Want ik vraag me af of er iets bestaat waar je extra uren wiskunde zou kunnen volgen zodat je genoeg kennis hebt voor het hoger. Want heb er nu 3 en dat is normaal gezien te weinig.

Bijna goed nu nog je spaties ;)

killer2629

Legacy Member
sovereign001 zei:
Alvast bedankt voor het herformuleren van je onderwerp!

Om te antwoorden hierop:

Probeer eens contact op te nemen met de school zelf en de vraag daaraan te stellen?

Misschien hebben ze ergens anders dezelfde richting waar je maar drie uren wiskunde nodig hebt?

Oké bedankt.

Quecera

Legacy Member
Blijf gewoon weg uit het hoger onderwijs aub, duidelijk niets voor jou.

killer2629

Legacy Member
sovereign001 zei:
Graag gedaan. Probeer ook anders het PMS is. Ze kunnen ook je misschien helpen met dit?

Zal ik zeker doen heb er wel nog nooit van gehoord. Ga het dus eerst ééns moeten opzoeken

Quecera

Legacy Member
killer2629 zei:
Aangezien iedereen maar klaagt over hoe ik mijn vraag stel zal ik ze nu nog ééns opnieuw stellen maar nu wel met leestekens.


Hallo,
ik heb een vraag ik zit nu in het viso mariakerke en volg daar multimedia. En wil later graag door leren aan howest daar zou ik gaan voor de richting:Digital Arts & Entertainment. Ik weet dat ik er naartoe kan. Ik zou mischien problemen kunnen hebben met wiskunde. Dit is de reden dat ik dit topic heb aangemaakt. Want ik vraag me af of er iets bestaat waar je extra uren wiskunde zou kunnen volgen zodat je genoeg kennis hebt voor het hoger. Want heb er nu 3 en dat is normaal gezien te weinig.


:rofl: Volgens mij moet jij je middelbaar volledig opnieuw doen, moest je ooit willen slagen in het hoger onderwijs. Het is geen lagere of middelbaar hé, daar zullen de professoren u wel duidelijk maken dat je dom bent, daar generen ze hun niet. Heb zelf meegemaakt dat ons prof Datacommunicatie een leerling uitgelachen had, tot hij niet meer kwam opdagen.

killer2629

Legacy Member
sovereign001 zei:
Nog nooit van gehoord?:wtf:

PMS heeft ieder kind al van gehoord in het middelbaar onderwijs...

Je hebt toch wel middelbaar onderwijs gedaan? Want ik merk dat je niet wist wat een thesis was.. Normaal gezien moet je als je in het laatste jaar ASO, TSO, bent ook een GIP of thesis of eindwerk indienen...

Zit in het 5de jaar middelbaar. Maar heb in het VTI van waregem gezeten en daar vind ik de opleiding niet echt goed. En ik zeg altijd eindwerk en nooit thesis dat heb ik nog nooit iemand horen gebruiken. En kan het zijn dat je het clb bedoelt ?

killer2629

Legacy Member
sovereign001 zei:
CLB wordt het ook genoemd.

Je kunt het ook dan daar aan vragen!

Daar heb ik het al geprobeerd en het enige wat ze hebben gezegd is dat het een probleem kan zijn.

killer2629

Legacy Member
Quecera zei:
Blijf gewoon weg uit het hoger onderwijs aub, duidelijk niets voor jou.

Blijf gewoon uit dit topic weg met alleen maar zo een reacties. Want ik heb nog nooit een probleem gehad met mijn opleiding tot nu toe. En was trouwens ieder jaar de eerste uit mijn klas dus denk niet dat ik dom ben. Ik zou eerder denken dat gij dat zijt met zo een mening.


Srry voor op het einde mijn dialect.

Scr1fle

Legacy Member
Arkaine zei:
wat ben jij een zuurpruim zeg

Nee hoor, ik wil gewoon dat er hier deftig getypt word. En daarmee bedoel ik gewoon deftige zinnen met hoofdletters en leestekens erin. :) Over dt-fouten enz ga je mij nooit horen klagen. En ook niet dat je het ABN perfect moet beheersen want dat kan ik ook zeker niet. ;)

fragflap

Legacy Member
killer2629 zei:
Wat hebben hoofdletters nu te maken met wiskunde of dat eindwerk ik heb op 9lives nog nooit iemand horen zagen over hoofdletters of er naar zien kijken behalve nu en als je dat erg vind srry daarvoor

Mijn schrijfvaardigheid is ook niet mijn beste kant. Maar dit is echt wel een beetje te gortig. Is dit expres of doe je het bewust ?

stinky

Legacy Member
fragflap zei:
Mijn schrijfvaardigheid is ook niet mijn beste kant. Maar dit is echt wel een beetje te gortig. Is dit expres of doe je het bewust ?

:ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan