Pjken007
Legacy Member
Dus in uw ogen is het slim om hulp te vragen aan mensen met een laag iq?killer2629 zei:weet niet wat er moeilijk aan is om het te verstaan tenzij dat die persoon een laag iq heeft
Paradox alert!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus in uw ogen is het slim om hulp te vragen aan mensen met een laag iq?killer2629 zei:weet niet wat er moeilijk aan is om het te verstaan tenzij dat die persoon een laag iq heeft
Pjken007 zei:Dus in uw ogen is het slim om hulp te vragen aan mensen met een laag iq?
Paradox alert!
Satkan zei:Ik geloof dat het gebruikelijk is hé, weggaan van een school nadat je een diploma hebt bereikt?
mNsnen met een lgaa IQ kuenn meestal ook nyt tiepne,
voorDerest.heb ik totaelNiets opte merke n, aan jouw schreivweisez
Pjken007 zei:Dus in uw ogen is het slim om hulp te vragen aan mensen met een laag iq?
Paradox alert!
Ik heb hier nog niemand uw vraag echt zien beantwoorden dus misschien is er wel niemand die je begrijpt?killer2629 zei:Nu doe je raar want ik zeg dat personen met een laag iq het niet verstaan. En nu zeg jij dat ik hulp vraag aan mensen met laag iq wat dus niet klopt want die zouden mijn vraag niet verstaan.
Pjken007 zei:Ik heb hier nog niemand uw vraag echt zien beantwoorden dus misschien is er wel niemand die je begrijpt?
'k Zou eens proberen op 't forum van Mensa:doc:
igital Arts & Entertainment. Ik weet dat ik er naartoe kan. Ik zou mischien problemen kunnen hebben met wiskunde. Dit is de reden dat ik dit topic heb aangemaakt. Want ik vraag me af of er iets bestaat waar je extra uren wiskunde zou kunnen volgen zodat je genoeg kennis hebt voor het hoger. Want heb er nu 3 en dat is normaal gezien te weinig.killer2629 zei:Aangezien iedereen maar klaagt over hoe ik mijn vraag stel zal ik ze nu nog ééns opnieuw stellen maar nu wel met leestekens.
Hallo,
ik heb een vraag ik zit nu in het viso mariakerke en volg daar multimedia. En wil later graag door leren aan howest daar zou ik gaan voor de richtingigital Arts & Entertainment. Ik weet dat ik er naartoe kan. Ik zou mischien problemen kunnen hebben met wiskunde. Dit is de reden dat ik dit topic heb aangemaakt. Want ik vraag me af of er iets bestaat waar je extra uren wiskunde zou kunnen volgen zodat je genoeg kennis hebt voor het hoger. Want heb er nu 3 en dat is normaal gezien te weinig.

moustii zei:Bijna goed nu nog je spaties![]()
sovereign001 zei:Alvast bedankt voor het herformuleren van je onderwerp!
Om te antwoorden hierop:
Probeer eens contact op te nemen met de school zelf en de vraag daaraan te stellen?
Misschien hebben ze ergens anders dezelfde richting waar je maar drie uren wiskunde nodig hebt?
sovereign001 zei:Graag gedaan. Probeer ook anders het PMS is. Ze kunnen ook je misschien helpen met dit?
killer2629 zei:Aangezien iedereen maar klaagt over hoe ik mijn vraag stel zal ik ze nu nog ééns opnieuw stellen maar nu wel met leestekens.
Hallo,
ik heb een vraag ik zit nu in het viso mariakerke en volg daar multimedia. En wil later graag door leren aan howest daar zou ik gaan voor de richtingigital Arts & Entertainment. Ik weet dat ik er naartoe kan. Ik zou mischien problemen kunnen hebben met wiskunde. Dit is de reden dat ik dit topic heb aangemaakt. Want ik vraag me af of er iets bestaat waar je extra uren wiskunde zou kunnen volgen zodat je genoeg kennis hebt voor het hoger. Want heb er nu 3 en dat is normaal gezien te weinig.
Volgens mij moet jij je middelbaar volledig opnieuw doen, moest je ooit willen slagen in het hoger onderwijs. Het is geen lagere of middelbaar hé, daar zullen de professoren u wel duidelijk maken dat je dom bent, daar generen ze hun niet. Heb zelf meegemaakt dat ons prof Datacommunicatie een leerling uitgelachen had, tot hij niet meer kwam opdagen.sovereign001 zei:Nog nooit van gehoord?
PMS heeft ieder kind al van gehoord in het middelbaar onderwijs...
Je hebt toch wel middelbaar onderwijs gedaan? Want ik merk dat je niet wist wat een thesis was.. Normaal gezien moet je als je in het laatste jaar ASO, TSO, bent ook een GIP of thesis of eindwerk indienen...
Scr1fle zei:Dan moeten wij ook geen moeite doen om u te helpen.
Leer typen of gtfo.
sovereign001 zei:CLB wordt het ook genoemd.
Je kunt het ook dan daar aan vragen!
Quecera zei:Blijf gewoon weg uit het hoger onderwijs aub, duidelijk niets voor jou.
Arkaine zei:wat ben jij een zuurpruim zeg
Over dt-fouten enz ga je mij nooit horen klagen. En ook niet dat je het ABN perfect moet beheersen want dat kan ik ook zeker niet. 
killer2629 zei:Wat hebben hoofdletters nu te maken met wiskunde of dat eindwerk ik heb op 9lives nog nooit iemand horen zagen over hoofdletters of er naar zien kijken behalve nu en als je dat erg vind srry daarvoor
fragflap zei:Mijn schrijfvaardigheid is ook niet mijn beste kant. Maar dit is echt wel een beetje te gortig. Is dit expres of doe je het bewust ?