Archief - wiskunde probleem hoger

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killer2629

Legacy Member
Hallo,
ik heb een vraag ik zit nu in het viso mariakerke en volg daar multimedia. En wil later graag door leren aan howest daar zou ik gaan voor de richting:Digital Arts & Entertainment. Ik weet dat ik er naartoe kan. Ik zou mischien problemen kunnen hebben met wiskunde. Dit is de reden dat ik dit topic heb aangemaakt. Want ik vraag me af of er iets bestaat waar je extra uren wiskunde zou kunnen volgen zodat je genoeg kennis hebt voor het hoger. Want heb er nu 3 en dat is normaal gezien te weinig

Aap

Legacy Member
Je hebt niet enkel een probleem met wiskunde, maar ook met Nederlands. Als je een thesis zal moeten maken, zal je geconfronteerd worden met punctuatie. Of anders zal niemand je thesis willen lezen en zal je bijgevolg gebuisd zijn.

killer2629

Legacy Member
Aap zei:
Je hebt niet enkel een probleem met wiskunde, maar ook met Nederlands. Als je een thesis zal moeten maken, zal je geconfronteerd worden met punctuatie. Of anders zal niemand je thesis willen lezen en zal je bijgevolg gebuisd zijn.

wat bedoel je met thesis

Furywitch

Legacy Member
... Not sure if trolling, or just plain stupid.

OT: Hoeveel aantal uren wiskunde kreeg je op je vorige school ? Welke richting ben je van plan te volgen ? ...

killer2629

Legacy Member
Aap zei:
Je eindwerk. Nog een tip: een zin begint met een hoofdletter.

oké daar zie ik geen probleem in tenzij het iets is met punctuatie want daar heb ik nog nooit van gehoord

killer2629

Legacy Member
Furywitch zei:
... Not sure if trolling, or just plain stupid.

OT: Hoeveel aantal uren wiskunde kreeg je op je vorige school ? Welke richting ben je van plan te volgen ? ...

daar krijg ik er 5 en nu maar 3 en zou gaan voor Digital Arts & Entertainment

Scr1fle

Legacy Member
killer2629 zei:
Ik ga op het internet niet beginnen kijken naar mijn hoofletters ze

Dan moeten wij ook geen moeite doen om u te helpen.

Leer typen of gtfo.

killer2629

Legacy Member
Scr1fle zei:
Dan moeten wij ook geen moeite doen om u te helpen.

Leer typen of gtfo.


Wat hebben hoofdletters nu te maken met wiskunde of dat eindwerk ik heb op 9lives nog nooit iemand horen zagen over hoofdletters of er naar zien kijken behalve nu en als je dat erg vind srry daarvoor

Satkan

Legacy Member
Killer2629,

Bedankt om nog maar eens aan te tonen hoe dom Visomensen zijn.

Ik ben echt zo enorm blij dat ik van die school weg ben!


On topic : Ooit al eens gedacht om ZELF een boek te zoeken waar alles in staat?

Duidelijk niet, want anders zou je al op een boek zijn uitgekomen zoals :

WISKUNDIGE BASISVAARDIGHEDEN : Een survivalkit voor een succesvolle start in het hoger onderwijs.
(Google + 3 minuten.) Het boek is van VUBpress.

killer2629

Legacy Member
Satkan zei:
Killer2629,

Bedankt om nog maar eens aan te tonen hoe dom Visomensen zijn.

Ik ben echt zo enorm blij dat ik van die school weg ben!


On topic : Ooit al eens gedacht om ZELF een boek te zoeken waar alles in staat?

Duidelijk niet, want anders zou je al op een boek zijn uitgekomen zoals :
WISKUNDIGE BASISVAARDIGHEDEN : Een survivalkit voor een succesvolle start in het hoger onderwijs.
(Google + 3 minuten.)

oké wtf nu heb ik echt een zeer lage dunk van jouw en had gedacht dat er nog opties waren om lessen te volgen want in mijn oude school kon je dat en in het viso kan je dat niet.En wat is de reden wel wat je daar bent weggegaan en zaag nu nie weer over leestekens of hoofdletters

Pjken007

Legacy Member
Kijk eens naar uw openingspost alles in 1 zin ge gebruikt geen leestekens maar koppelt alles aan elkaar met maar enzo voor andere mensen is het dan gewoon moeilijk om te begrijpen wat ge bedoelt en als ze u niet begrijpen kunnen ze u niet helpen ook

Kijk eens naar uw openingspost.
Alles is in één zin, ge gebruikt geen leestekens maar koppelt alles aan elkaar met 'maar' enz...
Voor andere mensen is het dan gewoon moeilijk om te begrijpen wat ge bedoelt. En als ze u niet begrijpen, kunnen ze u ook niet helpen ;-)

killer2629

Legacy Member
Pjken007 zei:
Kijk eens naar uw openingspost...
Alles is in één zin, ge gebruikt geen leestekens maar koppelt alles aan elkaar met 'maar' enz...
Voor andere mensen is het dan gewoon moeilijk om te begrijpen wat ge bedoelt. En als ze u niet begrijpen, kunnen ze u ook niet helpen ;-)

weet niet wat er moeilijk aan is om het te verstaan tenzij dat die persoon een laag iq heeft

Satkan

Legacy Member
killer2629 zei:
oké wtf nu heb ik echt een zeer lage dunk van jouw en had gedacht dat er nog opties waren om lessen te volgen want in mijn oude school kon je dat en in het viso kan je dat niet.En wat is de reden wel wat je daar bent weggegaan en zaag nu nie weer over leestekens of hoofdletters

Ik geloof dat het gebruikelijk is hé, weggaan van een school nadat je een diploma hebt bereikt?


killer2629 zei:
weet niet wat er moeilijk aan is om het te verstaan tenzij dat die persoon een laag iq heeft

mNsnen met een lgaa IQ kuenn meestal ook nyt tiepne,

voorDerest.heb ik totaelNiets opte merke n, aan jouw schreivweisez
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan