killer2629
Legacy Member
Hallo,
ik heb een vraag ik zit nu in het viso mariakerke en volg daar multimedia. En wil later graag door leren aan howest daar zou ik gaan voor de richting
igital Arts & Entertainment. Ik weet dat ik er naartoe kan. Ik zou mischien problemen kunnen hebben met wiskunde. Dit is de reden dat ik dit topic heb aangemaakt. Want ik vraag me af of er iets bestaat waar je extra uren wiskunde zou kunnen volgen zodat je genoeg kennis hebt voor het hoger. Want heb er nu 3 en dat is normaal gezien te weinig
ik heb een vraag ik zit nu in het viso mariakerke en volg daar multimedia. En wil later graag door leren aan howest daar zou ik gaan voor de richting
igital Arts & Entertainment. Ik weet dat ik er naartoe kan. Ik zou mischien problemen kunnen hebben met wiskunde. Dit is de reden dat ik dit topic heb aangemaakt. Want ik vraag me af of er iets bestaat waar je extra uren wiskunde zou kunnen volgen zodat je genoeg kennis hebt voor het hoger. Want heb er nu 3 en dat is normaal gezien te weinig
Kwou dat ik u een rep kon geve.