Archief - Werken bij Dreamland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Don-Robo

Legacy Member
In de privé zijn meer mogelijkheden. Of ge ze krijgt of kunt krijgen is iets anders natuurlijk.

Tr1ckstar

Legacy Member
Ik kende een stoner die in Dreamland werkte en ook kortstondig in Bart Smit. Ie zei me dat ie er "z'n goesting" kon doen, dus los van de onderbetaaldheid is het er wel chill.

maartendq

Legacy Member
Timotiza zei:
1200euro f*ck gast,
Neemt 2 dagen verlof op een maand en ge hebt geen 1100euro meer...
Laag leefloon?

Ga in een groot magazijn van ikea of iets dergelijks werken en ge hebt snel 1400 + maaltijdcheques twv 150 per maand. Taken zijn knal hetzelfde bijna en ge moet geen kassa doen. Of gij kijkt gewoon echt graag naar speelgoed? Your 25 now, get over it!

Ik ken iemand die 'n goedbetaalde job als netwerkbeheerder heeft laten liggen en nu werkt in een supermarkt, gewoon omdat hij niet gelukkig was in z'n eerste job (hij zat ganse dagen alleen in 'n vrij grote hangar).

Werk is meer dan alleen geld verdienen.

vintage88

Legacy Member
maartendq zei:
Ik ken iemand die 'n goedbetaalde job als netwerkbeheerder heeft laten liggen en nu werkt in een supermarkt, gewoon omdat hij niet gelukkig was in z'n eerste job (hij zat ganse dagen alleen in 'n vrij grote hangar).

Werk is meer dan alleen geld verdienen.
true , maar het loon moet leefbaar blijven he...

Matthias999

Legacy Member
Supermarkten of winkels zijn altijd laagbetaald. (1100-1300 euro netto). Maar ik heb wel gehoord dat Colruyt één van de betere verloners is dus...

(Sorry voor de late reactie)

PowerRanger

Legacy Member
ik ben 23, werk 3 jaar in een Carrefour en heb 1400 netto (+bedrijfswagen en gsmabo), let wel op dit is franchise dus niet van Carrefour zelf. Heb al verschillende malen gehoord dat er in de Carrefour's van Carrefour zelf nog hogere lonen worden gehanteerd, maar daar krijg je natuurlijk die voordelen zoals auto en gsmabo niet.

De sfeer is goed (al moet je wel het karakter hebben van met minder slimme mensen om te gaan, wat daar soms allemaal uitkomt, man man man), geen al te zwaar werk, rekken vullen, bestellingen maken en wat kassa.

Ik woon nog thuis dus betaal mijn maandelijkse bijdragen, tanken moet ik zelf doen, uitgaan, spullen die ik wil, etc.. Blijft ni veel meer over om te sparen spijtig genoeg.

Iemand die bij ons is weggegaan is naar Dreamland gegaan en zei dat ze ongeveer hetzelfde loon had als bij mij (ze is jonger dus was voor haar 20j -> 1250). Ze zei wel dat de sfeer er nog losser was als bij ons en ik heb bij ons niet eens te klagen dusja.

Wel een aanrader als je chill wilt werken en gewoon 38uren weken doen maarja dan is je loon er ook wel naar zoals je kan zien.

jawadde001

Legacy Member
Bedrijfswagen voor een rekkenvuller... dat zie je ook niet vaak. :oink:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan