Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Don-Robo zei:1800 EURO lijkt me ook wel een normaal en aanvaardbaar loon.
zarathustra zei:jah, maar niet voor een 25 jarige. Dat gemiddelde is over de hele range van 18 tot 65 eh.
zarathustra zei:jah, maar niet voor een 25 jarige. Dat gemiddelde is over de hele range van 18 tot 65 eh.
Stimpy zei:zelfs dan, wat kan je op 30j lenen dat je met zo een loon kan afbetalen![]()
Stimpy zei:hoe kunnen die mensen ooit een leven opbouwen
zeker als vrijgezel
daar kunt ge toch geen lening mee afbetalen of zelfs amper huren![]()

).Stimpy zei:Alsof je bij een boekhouder in de privé zoveel kansen zal hebben.
Iedereen denkt dat ge in de privé het sowieso tot manager schopt. Dat is slechts voor een klein percentage weggelegd.
en dat ligt voor een groot stuk toch ook wel aan u zelf..