Jongen, luister eens, ik heb 7u wiskunde gedaan, wiskunde bij TEW was enkel herhaling wat ik al gezien heb.
Maar in tegenstelling tot jij, ben ik wel iemand die met zijn medestudenten omgaat. En dus weet ik uit ervaring dat wiskunde zeker geen makkelijk vak is.
De TS komt uit TSO, geen integralen of afgeleiden gezien.
Op 2 lessen tijd moet hij dit kennen, van 0 tot examenklaar.
Vind jij dit evident ? Dan zijt gij echt wel de zeveraar
Hij gaat daar heel wat zelfstudie in moeten steken.
Dat wiskunde niet het moeilijkste vak is van TEW, akkoord, vele onderschatten het niet maar de TS duidelijk wel.
Het is niet omdat gij TEW fucking easy vind dat dit voor iedereen zo is ? De leerstof zelf is niet moeilijk maar er kruipt wel veel tijd in om alles te snappen. In het secundair houden ze mooi je handje vast als je het niet snapt, vergeet dat maar op het unief. Gaat het te snel hebt ge gewoon pech en zoek het dan maar zelf uit, good luck.
Ik snap niet dat gij een richting kunt doen die gij te gemakkelijk acht.
Als je echt een master TEW bent dan weet je ook dat in het eerste jaar er een slagingspercentage is van 30-40% (bron:
Studievoortgangscijfers - KU Leuven). Als het zo makkelijk was dan slaagde iedereen, toch ?
Trouwens de TS mag het van mij gerust proberen, om zonder voorkennis en alles in zelfstudie te slagen voor vakken zoals wiskunde, boekhouden en statistiek, ik hou hem vooral niet tegen