Dean75
Legacy Member
Hallo !
Ik ben 36 jaar maar heb de laatste jaren steeds geworsteld met het feit dat ik gewoon iets anders moet gaan doen in mijn leven.
Ik heb het me altijd beklaagd dat mijn diploma niet hoger is dan secundair .
Eigenlijk heb ik er nu genoeg van en zou ik graag opnieuw willen gaan studeren en er mij voor de volle 100 % voor inzetten .
Ik zou dit echter wel willen combineren met een fulltime job en een richting op universitair niveau .
Ben al eens opzoek geweest naar richtingen die mij interesseren , maar denk dat er wel enkel bijzijn die toch niet echt haalbaar zijn voor mij .
Natuurlijk denk ik ook aan de centen die achteraf volgen en hoe snel het loon kan stijgen .
De richtingen die mij interesseren zijn rechten ( jurist , niet voor advocaat ) ,
marketing , acountancy fiscaliteit ,........
Mijn talen zijn niet goed ( engels lezen goed spreken matig , frans ken ik niet ) .
Maar ook mijn wiskunde is niet zo bijzonder .
Zijn er mensen op dit forum die mij wat raad kunnen geven opgebied van avondonderwijs universitair niveau ?
Is het doenbaar ??
Welke richting zou in mijn geval en met mijn mankementen zoals talen en wiskunde toch haalbaar kunnen zijn ?
Graag een reactie ?
Onder welk contract kan ik mij het best inschrijven ??
Dank U
Ik ben 36 jaar maar heb de laatste jaren steeds geworsteld met het feit dat ik gewoon iets anders moet gaan doen in mijn leven.
Ik heb het me altijd beklaagd dat mijn diploma niet hoger is dan secundair .
Eigenlijk heb ik er nu genoeg van en zou ik graag opnieuw willen gaan studeren en er mij voor de volle 100 % voor inzetten .
Ik zou dit echter wel willen combineren met een fulltime job en een richting op universitair niveau .
Ben al eens opzoek geweest naar richtingen die mij interesseren , maar denk dat er wel enkel bijzijn die toch niet echt haalbaar zijn voor mij .
Natuurlijk denk ik ook aan de centen die achteraf volgen en hoe snel het loon kan stijgen .
De richtingen die mij interesseren zijn rechten ( jurist , niet voor advocaat ) ,
marketing , acountancy fiscaliteit ,........
Mijn talen zijn niet goed ( engels lezen goed spreken matig , frans ken ik niet ) .
Maar ook mijn wiskunde is niet zo bijzonder .
Zijn er mensen op dit forum die mij wat raad kunnen geven opgebied van avondonderwijs universitair niveau ?
Is het doenbaar ??
Welke richting zou in mijn geval en met mijn mankementen zoals talen en wiskunde toch haalbaar kunnen zijn ?
Graag een reactie ?
Onder welk contract kan ik mij het best inschrijven ??
Dank U
Neem eerder 5 uur per dag enkel in het weekend als je in de week niets gedaan hebt en niet naar de les bent geweest, dan maak je nog een grote kans om te slagen.