Satkan
Legacy Member
Papam zei:Frans is groot probleemvak bij mij :doh: Maar hebben jullie daar dan al les over deze week misschien?
Hebben ze al iets gezegd over de projecten die we moeten doen enzo![]()
Het zijn allemaal opfrissingslessen.
Ik denk om een beetje aan te tonen welk niveau ze minimum toch verwachten.
Nog niets echt iets over andere vakken gehoord.
valt te zien hoe je het wilt bekijken.