Papam
Legacy Member
Hallo ik ben van plan om toegepaste informatica te volgen aan de Hogent. De informatica heeft me altijd sterk geïnteresseerd en dit jaar is het in mijn richting niet zo verlopen als ik wou :/
Maar als ik mijn ouders hierover aanspreek halen ze direct hun neus op. Hun argumenten zijn: Achter een schermke zitn, ge gaat nooit verder raken dan u beginjob, ge gaat weinig geld verdienen,...
Is er iemand die deze richting volgt die me wat argumenten kan geven waarom ik deze richting wel zou volgen?
Maar als ik mijn ouders hierover aanspreek halen ze direct hun neus op. Hun argumenten zijn: Achter een schermke zitn, ge gaat nooit verder raken dan u beginjob, ge gaat weinig geld verdienen,...
Is er iemand die deze richting volgt die me wat argumenten kan geven waarom ik deze richting wel zou volgen?
) Maar ik zou inderdaad de introductieweek missen dan want ik moet deze week nog werken voor vakantiejob. Is dit een drama of worden er echt belangrijke zaken gezegd tijdens deze introductieweek?

