iLu_RoX
Legacy Member
arbiter zei:wij plaatsen tegenwoordig overal een wireless modem ja , dit is trouwens een N-router en bereik van de wireless modem is toch goed ivg met de vorige modems en routers, ik heb bvb zo een wireless geplaatst in een indoor speeltuin die redelijk groot is en had praktisch overal goede wifi ontvangst dus op een appartement zal het absoluut geen probleem zijn.
wireless uitzetten kan ook gewoon zorgen dat je eigen router zijn ip range hoger ligt dan de onze(onze is 192.168.0.1) jouwe moet dus bvb 192.168.0.50 zijn.
het respect tov de techniekers is tegenwoordig ver zoek vind ik , toch al een paar klanten gehad deze week die ik liever niet meer tegenkom, in die 4j dak het nu doe is dit de periode waar ik vaakst ff moet afkoelen nadat ik bij sommige klanten ben geweest en dit ligt zeker niet aan mij daar ik vaak wel eens zeg van ale kzal da of da nog eens extra doen voor u ma tegenwoordig is niets meer goed genoeg, nu krijgen ze allemaal gratis wireless met een N-router zelfs is het nog niet goed...
ivm die range denk dat je toch ergens gemist hebt ..
onze is bv 192.168.0.1 en de klant zijn range moet niet zijn 192.168.0.50 maar de 0 moet veranderd zijn maw 192.168.1.1
De range is bij mijn weten het derde cijfer veranderen

alhoewel na het lezen van heel dees topic het toch moeilijker en saaier lijkt dan ik dacht 
