Pieter3770
Legacy Member
1CEZ zei:@ Pieter
wij zijn ook "werkmensen" en meestal hebben wij een 10-12u planning staan en kunnen wij het niet veroorloven voor telkens 15min of langer bij een klant te wachten die weeral effe weg is of niet thuis is. Ik begrijp dat niet als je een afspraak maak , zorg dat IEMAND aanwezig is, thuis wacht, familie enz. Dit kan zo moeilijk niet zijn
grtz
Ik heb 't dan ook niet over de installateurs zelf. Ik begrijp dat die ook hun vaste uren hebben.
Het gaat me over telenet. Die moeten dan maar zorgen dat er ook installateurs aangenomen worden voor avonddiensten of zaterdagdiensten (uiteraard tegen hogere verloning).
En ja, dat is zo moeilijk. Ik ga echt geen vrij nemen (zo stom ben ik al eens geweest; uiteindelijk kwam de brave man om 19u opdagen), ik woon hier nu 2 weken en ken de buren nog niet, heb geen familie of vrienden kort in de buurt wonen (en die zijn trouwens zelf allemaal werken).
Heb je misschien antwoord op mijn vragen over dat wireless?
)

