Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
janseb zei:Maandag moeten wij onze auto gaan ophalen endan kunnen zelf alleen de baan op
Ampie zei:Bij welke Subco?
Ampie zei:Dan zal dat een volkswagen caddy 2.0sdi zijn ;-)
Inclusief autoradio met mp3 ondersteuning![]()

hucks zei:weet iemand eigelijk hoeveel een repair tech verdiend? is het echt 500 euro meer dan een installer?

.. als ge per week als ge gaat laden zo een 20+ digicorders , 30 + ED3 , gewone digicorders , hd boxen enz enz ... moet meenemen ik kan bij wijze van spreken nog dansen achteraan in mijn camionet 
iLu_RoX zei:En echt ik zou vloeken moest ik zo een caddy hebben .. ben ik blij met mijn grote camionet met airco.. als ge per week als ge gaat laden zo een 20+ digicorders , 30 + ED3 , gewone digicorders , hd boxen enz enz ... moet meenemen ik kan bij wijze van spreken nog dansen achteraan in mijn camionet
![]()

dries_v zei:Als ge een volledig nieuwe camionette krijgt, is het een 1.6 TDI
De nieuw zijn tdi's
en idd soms wel vloeke dat ze te klein zijn, maar das een kwestie van beetje schikken en passen
Werk ook bij TSB

iLu_RoX zei:Ik ooit gevraagd geweest om repair te zijn en vroeg wa verdiend da meer ?
Niks zeiden ze dus zei ik vriendelijk nee dank u
500 € extra is dus fabeltje

airco denk da ik da fameus ga misse =/ vooral door die stomme telenet regel da we geen korte broek moge drageiLu_RoX zei:En echt ik zou vloeken moest ik zo een caddy hebben .. ben ik blij met mijn grote camionet met airco.. als ge per week als ge gaat laden zo een 20+ digicorders , 30 + ED3 , gewone digicorders , hd boxen enz enz ... moet meenemen ik kan bij wijze van spreken nog dansen achteraan in mijn camionet
![]()
swel spijtig da da ni mag.
hucks zei:1.6tdi zal wel goe genoeg zijn zeker =D
idd die zijn redelijk klein =/ ge moet echt rekke inbouwe(alle sjans kunde da late vergoede door tsb =D) en dan valt het te doen, maar een grooter camionette zou wel tof zijn
welke regio zijt gij?

haha, ik moet morge vanuit kontich naar paal, vertrek wrs om half 7 =xdries_v zei:Ik ben regio Vlaams brabant / Limburg. Woon in Lummen dus.
Ik heb het geluk dat ik 3 min rijden van TSB zelf woon.
Rek inbouwen is idd aan te raden. Heb ik ook gedaan.![]()
Ampie zei:Ik heb na 1,5j nog steeds geen rekken en dat werkt ook![]()

tis echt dikke BS heel da subco gedoe, subiet stop ik ermee ga ik op ne helpdesk of whatever werken, elk jaar nooit zeker van een contract heel leuk als je een huis gekocht hebt en een pasgeboren zoon heb. tzijn altijd de cowboys op baan die de goeie de nek omdoen. deze week terug inspecteur tegen gekomen die ik al ken sinds ik begon die had echt met mij te doen....
ad:
ad:oei wasser gebeurd? werkte vo een van de subco's die hun contract ni verlengd zage? want verstreate normaal had toch verlengd contract?1CEZ zei:ivm die subco's ik ken er al 1
nl 1 waar ik bij zit, ik word dit kotsmoe. ik ben nu al 6j technieker heb zelden een klacht gehad (en dan gaat het over extra kost van pwls of zoiet) ik was begonnen bij Planhold en dan noodgedwongen vorige jaar overgestapt naar Verstraete. het ziet ernaar uit dat het nu ook gedaan is. Ik had daar een heel mooi uurloon dat ik nergens anders ga krijgen
tis echt dikke BS heel da subco gedoe, subiet stop ik ermee ga ik op ne helpdesk of whatever werken, elk jaar nooit zeker van een contract heel leuk als je een huis gekocht hebt en een pasgeboren zoon heb. tzijn altijd de cowboys op baan die de goeie de nek omdoen. deze week terug inspecteur tegen gekomen die ik al ken sinds ik begon die had echt met mij te doen....
ad:
ad:
Onze Subco (Welec) neemt 12 man aan... mss eens polsen1CEZ zei:ivm die subco's ik ken er al 1
nl 1 waar ik bij zit, ik word dit kotsmoe. ik ben nu al 6j technieker heb zelden een klacht gehad (en dan gaat het over extra kost van pwls of zoiet) ik was begonnen bij Planhold en dan noodgedwongen vorige jaar overgestapt naar Verstraete. het ziet ernaar uit dat het nu ook gedaan is. Ik had daar een heel mooi uurloon dat ik nergens anders ga krijgen
tis echt dikke BS heel da subco gedoe, subiet stop ik ermee ga ik op ne helpdesk of whatever werken, elk jaar nooit zeker van een contract heel leuk als je een huis gekocht hebt en een pasgeboren zoon heb. tzijn altijd de cowboys op baan die de goeie de nek omdoen. deze week terug inspecteur tegen gekomen die ik al ken sinds ik begon die had echt met mij te doen....
ad:
ad:

dries_v zei:TSB neemt ook een 12 tal mensen aan.
De 2 subco's die weg zijn, zijn Verstraete en Fabricom dacht ik.
1CEZ zei:ivm die subco's ik ken er al 1
nl 1 waar ik bij zit, ik word dit kotsmoe. ik ben nu al 6j technieker heb zelden een klacht gehad (en dan gaat het over extra kost van pwls of zoiet) ik was begonnen bij Planhold en dan noodgedwongen vorige jaar overgestapt naar Verstraete. het ziet ernaar uit dat het nu ook gedaan is. Ik had daar een heel mooi uurloon dat ik nergens anders ga krijgen
tis echt dikke BS heel da subco gedoe, subiet stop ik ermee ga ik op ne helpdesk of whatever werken, elk jaar nooit zeker van een contract heel leuk als je een huis gekocht hebt en een pasgeboren zoon heb. tzijn altijd de cowboys op baan die de goeie de nek omdoen. deze week terug inspecteur tegen gekomen die ik al ken sinds ik begon die had echt met mij te doen....
ad:
ad: