Archief - Telenet-installateur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

janseb

Legacy Member
Maandag moeten wij onze auto gaan ophalen endan kunnen zelf alleen de baan op

hucks

Legacy Member
Ampie zei:
Dan zal dat een volkswagen caddy 2.0sdi zijn ;-)
Inclusief autoradio met mp3 ondersteuning :p

idd vw caddys hoop aux aansluiting (a) kan ik men iphone aansluite :D
enige nadele zijn wel geen airco en da caddys tog ma klein zen =/

dries_v

Legacy Member
Als ge een volledig nieuwe camionette krijgt, is het een 1.6 TDI :-)
De nieuw zijn tdi's
en idd soms wel vloeke dat ze te klein zijn, maar das een kwestie van beetje schikken en passen :p
Werk ook bij TSB

iLu_RoX

Legacy Member
hucks zei:
weet iemand eigelijk hoeveel een repair tech verdiend? is het echt 500 euro meer dan een installer?

Ik ooit gevraagd geweest om repair te zijn en vroeg wa verdiend da meer ?
Niks zeiden ze dus zei ik vriendelijk nee dank u :)
500 € extra is dus fabeltje

iLu_RoX

Legacy Member
En echt ik zou vloeken moest ik zo een caddy hebben .. ben ik blij met mijn grote camionet met airco :D .. als ge per week als ge gaat laden zo een 20+ digicorders , 30 + ED3 , gewone digicorders , hd boxen enz enz ... moet meenemen ik kan bij wijze van spreken nog dansen achteraan in mijn camionet :)

sc00pje

Legacy Member
iLu_RoX zei:
En echt ik zou vloeken moest ik zo een caddy hebben .. ben ik blij met mijn grote camionet met airco :D .. als ge per week als ge gaat laden zo een 20+ digicorders , 30 + ED3 , gewone digicorders , hd boxen enz enz ... moet meenemen ik kan bij wijze van spreken nog dansen achteraan in mijn camionet :)

ik ben ook blij met onze ducato's. Hoewel ze van plan zijn om deze te gaan vervangen door Doblo's :help:

hucks

Legacy Member
dries_v zei:
Als ge een volledig nieuwe camionette krijgt, is het een 1.6 TDI :-)
De nieuw zijn tdi's
en idd soms wel vloeke dat ze te klein zijn, maar das een kwestie van beetje schikken en passen :p
Werk ook bij TSB

1.6tdi zal wel goe genoeg zijn zeker =D
idd die zijn redelijk klein =/ ge moet echt rekke inbouwe(alle sjans kunde da late vergoede door tsb =D) en dan valt het te doen, maar een grooter camionette zou wel tof zijn :p
welke regio zijt gij?

iLu_RoX zei:
Ik ooit gevraagd geweest om repair te zijn en vroeg wa verdiend da meer ?
Niks zeiden ze dus zei ik vriendelijk nee dank u :)
500 € extra is dus fabeltje

echt nix meer verdiene als repair? lol kdacht toch op zen minst iets, want as repair moete bv ook al 1 zaterdag op de 4 standby zijn? dan leek het mij logisch da ge meer verdiende :p

iLu_RoX zei:
En echt ik zou vloeken moest ik zo een caddy hebben .. ben ik blij met mijn grote camionet met airco :D .. als ge per week als ge gaat laden zo een 20+ digicorders , 30 + ED3 , gewone digicorders , hd boxen enz enz ... moet meenemen ik kan bij wijze van spreken nog dansen achteraan in mijn camionet :)
airco denk da ik da fameus ga misse =/ vooral door die stomme telenet regel da we geen korte broek moge drage :p swel spijtig da da ni mag.
njah ik moet mijn camionet ni echt boemvol stekke want ons magazijn ist dorp naast ons dus kan gemakelijk paar x rijde in de week :p

dries_v

Legacy Member
hucks zei:
1.6tdi zal wel goe genoeg zijn zeker =D
idd die zijn redelijk klein =/ ge moet echt rekke inbouwe(alle sjans kunde da late vergoede door tsb =D) en dan valt het te doen, maar een grooter camionette zou wel tof zijn :p
welke regio zijt gij?

Ik ben regio Vlaams brabant / Limburg. Woon in Lummen dus.
Ik heb het geluk dat ik 3 min rijden van TSB zelf woon.
Rek inbouwen is idd aan te raden. Heb ik ook gedaan. :-)

hucks

Legacy Member
dries_v zei:
Ik ben regio Vlaams brabant / Limburg. Woon in Lummen dus.
Ik heb het geluk dat ik 3 min rijden van TSB zelf woon.
Rek inbouwen is idd aan te raden. Heb ik ook gedaan. :-)
haha, ik moet morge vanuit kontich naar paal, vertrek wrs om half 7 =x
idd heb het nut van rekken al gezien bij men 2 petertechs =D

dries_v

Legacy Member
Ik zou niemeer zonder mijn rek kunnen :p
Wat moet je morgen in Paal gaan doen Hucks?
Ik ga er morgevoormiddag ook effe langs.

hucks

Legacy Member
Ampie zei:
Ik heb na 1,5j nog steeds geen rekken en dat werkt ook :)

ja joe dus! =D vandaag alles gekrege kom ik aan de shurgard gedoe, BOEMvolle kooi voor mij proppe in da klein caddytje. dan dajust na de uure alles uitgelade en deftig geranschikt, wat deftig te noemen valt. moet doos vol met doc3 wifi modems thuis laate(steekt al doos in men wage) nen hoop hd digicorders want 20 was teveel, en dan denkek alsek op zoek moet na vijzekes en plugge dak alles terug kan uitlate:p

1CEZ

Legacy Member
ivm die subco's ik ken er al 1
nl 1 waar ik bij zit, ik word dit kotsmoe. ik ben nu al 6j technieker heb zelden een klacht gehad (en dan gaat het over extra kost van pwls of zoiet) ik was begonnen bij Planhold en dan noodgedwongen vorige jaar overgestapt naar Verstraete. het ziet ernaar uit dat het nu ook gedaan is. Ik had daar een heel mooi uurloon dat ik nergens anders ga krijgen

:( tis echt dikke BS heel da subco gedoe, subiet stop ik ermee ga ik op ne helpdesk of whatever werken, elk jaar nooit zeker van een contract heel leuk als je een huis gekocht hebt en een pasgeboren zoon heb. tzijn altijd de cowboys op baan die de goeie de nek omdoen. deze week terug inspecteur tegen gekomen die ik al ken sinds ik begon die had echt met mij te doen....

:sad::sad:

hucks

Legacy Member
1CEZ zei:
ivm die subco's ik ken er al 1
nl 1 waar ik bij zit, ik word dit kotsmoe. ik ben nu al 6j technieker heb zelden een klacht gehad (en dan gaat het over extra kost van pwls of zoiet) ik was begonnen bij Planhold en dan noodgedwongen vorige jaar overgestapt naar Verstraete. het ziet ernaar uit dat het nu ook gedaan is. Ik had daar een heel mooi uurloon dat ik nergens anders ga krijgen

:( tis echt dikke BS heel da subco gedoe, subiet stop ik ermee ga ik op ne helpdesk of whatever werken, elk jaar nooit zeker van een contract heel leuk als je een huis gekocht hebt en een pasgeboren zoon heb. tzijn altijd de cowboys op baan die de goeie de nek omdoen. deze week terug inspecteur tegen gekomen die ik al ken sinds ik begon die had echt met mij te doen....

:sad::sad:
oei wasser gebeurd? werkte vo een van de subco's die hun contract ni verlengd zage? want verstreate normaal had toch verlengd contract?

sc00pje

Legacy Member
1CEZ zei:
ivm die subco's ik ken er al 1
nl 1 waar ik bij zit, ik word dit kotsmoe. ik ben nu al 6j technieker heb zelden een klacht gehad (en dan gaat het over extra kost van pwls of zoiet) ik was begonnen bij Planhold en dan noodgedwongen vorige jaar overgestapt naar Verstraete. het ziet ernaar uit dat het nu ook gedaan is. Ik had daar een heel mooi uurloon dat ik nergens anders ga krijgen

:( tis echt dikke BS heel da subco gedoe, subiet stop ik ermee ga ik op ne helpdesk of whatever werken, elk jaar nooit zeker van een contract heel leuk als je een huis gekocht hebt en een pasgeboren zoon heb. tzijn altijd de cowboys op baan die de goeie de nek omdoen. deze week terug inspecteur tegen gekomen die ik al ken sinds ik begon die had echt met mij te doen....

:sad::sad:
Onze Subco (Welec) neemt 12 man aan... mss eens polsen ;)

dries_v

Legacy Member
TSB neemt ook een 12 tal mensen aan.
De 2 subco's die weg zijn, zijn Verstraete en Fabricom dacht ik.

iLu_RoX

Legacy Member
1CEZ zei:
ivm die subco's ik ken er al 1
nl 1 waar ik bij zit, ik word dit kotsmoe. ik ben nu al 6j technieker heb zelden een klacht gehad (en dan gaat het over extra kost van pwls of zoiet) ik was begonnen bij Planhold en dan noodgedwongen vorige jaar overgestapt naar Verstraete. het ziet ernaar uit dat het nu ook gedaan is. Ik had daar een heel mooi uurloon dat ik nergens anders ga krijgen

:( tis echt dikke BS heel da subco gedoe, subiet stop ik ermee ga ik op ne helpdesk of whatever werken, elk jaar nooit zeker van een contract heel leuk als je een huis gekocht hebt en een pasgeboren zoon heb. tzijn altijd de cowboys op baan die de goeie de nek omdoen. deze week terug inspecteur tegen gekomen die ik al ken sinds ik begon die had echt met mij te doen....

:sad::sad:

Heb gehoord dat verstraete wat moet minderen in techs maar niet stopt ?

arbiter

Legacy Member
Ze hebben tot november om hun scores te beteren. Ik zit juist int zelfde schuitje als 1cez. Ik zal eerst Es' horen wat verstraete van plan is...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan