Archief - studie Rechten --> advocaat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Benjamin

Legacy Member
Iemand zei:
Toch frappant dat de ingenieutmrstudenten hydra en benjamin die aangeven te twijfelen over hun keuze hier weer zijn. :)
Het is gezond om meerdere interesses te hebben hè. ;)
Ik twijfelde tussen burgelijk ingenieur en natuurkunde.

starriiejj zei:
hoezo is economie moderne talen een goede vooropleiding als je (zoals tommy314 zegt) een degelijke voorkennis wiskunde, chemie en fysica nodig hebt? de wiskunde is daar beperkt tot 3u en die hebben niet eens chemie of fysica.
Ik denk niet dat hier veel mensen meelezen die overwegen burgelijk ingenieur te gaan studeren maar het is simpel: hoe meer en hoe moeilijkere wiskunde hoe beter als je dat wil gaan studeren. Daarnaast is het erg handig om fysica te hebben gehad, chemie is minder belangrijk (gemakkelijk op te pikken en je krijgt maar 2 chemievakken).

L. de Cartier

Legacy Member
syNk zei:
Aan je schrijfstijl te zien is rechten, en elke hogere opleiding eigenlijk, veel te hoog gegrepen waardoor ik zelfs geen moeite ga doen om op je vraag te antwoorden.

²

Iemand

Legacy Member
Overigens is een richting beoordelen op een eerste jaar dat in vele richtingen getypeerd wordt door algemeenheid.

En aan de irstudent hier raad ik aan om es een bekend citaat van een bekende wijsgeer te lezen.

Th1x4nG

Legacy Member
Iemand zei:
Om zelf universitair te zijn, communiceer je toch op hetzelfde niveau als hem. :)

hij...

Uw zin hierboven mist ook een slot. Als ge arrogant wilt doen, doe het dan ineens zoals het hoort eh aja. ;)

[BAT] Hydra

Legacy Member
Iemand zei:
Toch frappant dat de ingenieutmrstudenten hydra en benjamin die aangeven te twijfelen over hun keuze hier weer zijn. :)

En het meest frappante is dat er hier weer zich IEMAND in zijn gat gebeten voelt...

Iemand

Legacy Member
Th1x4nG zei:
hij...

Uw zin hierboven mist ook een slot. Als ge arrogant wilt doen, doe het dan ineens zoals het hoort eh aja. ;)

Waarover men niet spreken kan, moet men zwijgen. En dat mag in een ruimere context begrepen worden.

Ik ga ook een Office-pakket niet gaan bestempelen als slecht omdat OneNote mij niet aanstaat. :)

Heeft niets met arrogant zijn te maken. Eerder algemene kennis aanspreken. Tot zover zijn Herrison en ik de enige 2 die echt on topic geantwoord hebben. Als dat arrogant is, dan ben ik dat graag.

Wanneer feiten moeten weerlegd worden door over formele aspecten te discussiëren ben je eigenlijk geheel off topic. Bij deze zijn hydra en jij reported ten behoeve van deze topic. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan