Benjamin
Legacy Member
Het is gezond om meerdere interesses te hebben hè.Iemand zei:Toch frappant dat de ingenieutmrstudenten hydra en benjamin die aangeven te twijfelen over hun keuze hier weer zijn.![]()

Ik twijfelde tussen burgelijk ingenieur en natuurkunde.
Ik denk niet dat hier veel mensen meelezen die overwegen burgelijk ingenieur te gaan studeren maar het is simpel: hoe meer en hoe moeilijkere wiskunde hoe beter als je dat wil gaan studeren. Daarnaast is het erg handig om fysica te hebben gehad, chemie is minder belangrijk (gemakkelijk op te pikken en je krijgt maar 2 chemievakken).starriiejj zei:hoezo is economie moderne talen een goede vooropleiding als je (zoals tommy314 zegt) een degelijke voorkennis wiskunde, chemie en fysica nodig hebt? de wiskunde is daar beperkt tot 3u en die hebben niet eens chemie of fysica.