w00tw00t
Legacy Member
[BAT] Hydra;15796123 zei:![]()
: s
![]()
![]()
![]()
: ??????????
rep
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[BAT] Hydra;15796123 zei:![]()
: s
![]()
![]()
![]()
: ??????????
PinkZer0 zei:Beste
Voor u iemand op de vingers wil tikken en commentaar geven op zijn daden, gelieve aan de normen die u dan zelf stelt ook te voldoen. Indien dit teveel is en u dit niet kan, gelieve uzelf dan buiten de discussie te houden.
met de meeste hoogachting,
Pink

flyingdutchman zei:Nog meer geld eraan te besteden?
In België is studeren praktisch gratis, geniet ervan.
PinkZer0 zei:alle talen zijn hoofdvakken alsook economie waarin een kleine mentionering is van rechtspraak

Om zelf universitair te zijn, communiceer je toch op hetzelfde niveau als hem.[BAT] Hydra;15796123 zei:![]()
: s
![]()
![]()
![]()
: ??????????

Iemand zei:Het eerste jaar in Gent is vooral veel blokwerk, hoe verder je gaat hoe meer inzicht gevraagd wordt. (Ale, dat is toch mijn ervaring met mijn maior.)
Blokwerk blijft echter redelijk veel. Als je goed kan blokken en een goed ontwikkeld verstand hebt moet rechten normaal wel lukken.
RickHarrison zei:Voor mss de helft van de vakken ja, de andere helft is qua blokwerk een universitaire richting zelfs niet waardig (om er door te raken).
Dus ik wil vooral even duidelijk stellen dat wat gent betreft, het echt wel een van de makkelijkere universitaire richtingen betreft, allesinds niet vergelijkbaar met de exacte wetenschappen...
Vio zei:Niet weer die discussie he...
sorry, nog nooit in een topic over dit onderwerp gepost hier...RickHarrison zei:Voor mss de helft van de vakken ja, de andere helft is qua blokwerk een universitaire richting zelfs niet waardig (om er door te raken).
Dus ik wil vooral even duidelijk stellen dat wat gent betreft, het echt wel een van de makkelijkere universitaire richtingen betreft, allesinds niet vergelijkbaar met de exacte wetenschappen...
Iemand zei:Over welke vakken heb je het dan?
starriiejj zei:hoezo is economie moderne talen een goede vooropleiding als je (zoals tommy314 zegt) een degelijke voorkennis wiskunde, chemie en fysica nodig hebt? de wiskunde is daar beperkt tot 3u en die hebben niet eens chemie of fysica.
starriiejj zei:hoezo is economie moderne talen een goede vooropleiding als je (zoals tommy314 zegt) een degelijke voorkennis wiskunde, chemie en fysica nodig hebt? de wiskunde is daar beperkt tot 3u en die hebben niet eens chemie of fysica.

Iemand zei:Haha, economie als zwaar vak klasseren. :')
Wat vooral blijkt is dat je redelijk wat geluk hebt gehad
Veel meer kan ik daar niet over zeggen.