Even los van de absolute noodzakelijkheid, het lijkt me toch niet te simpel, zonder laptop, PC of internet. Zo hebben Mark en ik er even over nagedacht om een paar weken bij hem in te wonen om voor hem te zorgen (z'n enkel is gebroken), maar school begint volgende week en zonder internet wordt dat wel lastig. Ook gewoon basis dingen, zoals Minerva checken voor belangrijke aankondigingen (lessen die wegvallen, deadlines voor taken, auditoriumverdelingen), programma's gebruiken via de VPN-verbinding met UGent om papers te kunnen schrijven, papers kunnen doorsturen, etc. Zo'n dingen kan je dan bijvoorbeeld wel in een bibliotheek doen, maar da's wel allemaal een beetje omslachtig. De dichtsbijzijnde bibliotheek is dan een half uur verder, dan check je niet even snel je UGentmail of zo.