JackyQ
Legacy Member
Beste mensen,
Ik zou graag volgend jaar in Amerika gaan studeren, maar heb hier nog een aantal vragen over. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Ik zal mijn situatie hieronder uitleggen.
Ik ben net afgestudeerd voor HBO Bedrijfseconomie en wil een postgraduate (master) Business Economics gaan halen in Amerika. Dit kost natuurlijk erg veel. Ik ben niet zo heel goed in Engels, vandaar dat ik er erg tegenop zie. Maar omdat je eenmaal daar alleen maar Engels praat, zeggen veel mensen dat je het zo onder de knie hebt. Ik vraag het mij af. Heeft iemand hier ervaring mee?
Over het algemeen heb ik mijn HBO opleiding vrij makkelijk doorstaan. Ik heb niet hard moeten leren om de vakken te kunnen halen. Ik ben er ook wel van overtuigd dat ik het kan, alleen de taal spreekt mij dus tegen.
Weet iemand of het niveau van masters in Amerika gelijk is aan dat van Nederland. Of hoger of lager is?
Alvast bedankt iedereen!
Groetjes!
Ik zou graag volgend jaar in Amerika gaan studeren, maar heb hier nog een aantal vragen over. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Ik zal mijn situatie hieronder uitleggen.
Ik ben net afgestudeerd voor HBO Bedrijfseconomie en wil een postgraduate (master) Business Economics gaan halen in Amerika. Dit kost natuurlijk erg veel. Ik ben niet zo heel goed in Engels, vandaar dat ik er erg tegenop zie. Maar omdat je eenmaal daar alleen maar Engels praat, zeggen veel mensen dat je het zo onder de knie hebt. Ik vraag het mij af. Heeft iemand hier ervaring mee?
Over het algemeen heb ik mijn HBO opleiding vrij makkelijk doorstaan. Ik heb niet hard moeten leren om de vakken te kunnen halen. Ik ben er ook wel van overtuigd dat ik het kan, alleen de taal spreekt mij dus tegen.
Weet iemand of het niveau van masters in Amerika gelijk is aan dat van Nederland. Of hoger of lager is?
Alvast bedankt iedereen!

Groetjes!