JackyQ zei:
Ja ik denk dat dat ook het grootste probleem is. Het is natuurlijk niet zo dat ik geen woord engels spreek, maar het in ieder geval niet boven gemiddeld goed.
Ik ga inderdaad eens kijken of ik iets van werk kan vinden! Dat scheelt aanzienelijk in kosten en dan kan ik altijd nog in Nederland mijn master halen. Dat is dan ook in het engels, maar dan ga ik ervan uit dat dat wel moet lukken.
Moet je voor de VS ook geen testen doen. Ik heb een jaar in Wales gestudeerd en moest vooraleer ik me kon inschrijven de IELTS testen gaan doen op de Britse ambassade.
Het zou me verbazen dat je voor de VS geen taaltesten moet doen vooraleer je inschrijving aanvaard wordt.
Nuja, als je zo'n testen ergens gedaan hebt, heb je ineens ook een idee van je werkelijke niveau van Engels en gaan ze je ook wel kunnen zeggen of het haalbaar is of niet.