Mabelle
Legacy Member
Hey iedereen.
Ik ben een studente toegepaste taalkunde aan de lessius hogeschool. Na mijn bachelor zou ik heel graag een master meertalige communicatie starten. Als ik dan uiteindelijk mijn volledige pakket afgerond heb en een diploma op zak heb, zou ik graag een extra jaar in Amerika bijnemen. Om ervaring op te doen zeg maar
. Nu was mijn vraag of er hier iemand dit al gedaan heeft? Ik heb het niet over Erasmus. Gewoon een extra laatste jaar dus. Wat moet ik allemaal in orde maken? En hoe zit het met financiën?
Alvast heel hard bedankt!
Mabelle
Ik ben een studente toegepaste taalkunde aan de lessius hogeschool. Na mijn bachelor zou ik heel graag een master meertalige communicatie starten. Als ik dan uiteindelijk mijn volledige pakket afgerond heb en een diploma op zak heb, zou ik graag een extra jaar in Amerika bijnemen. Om ervaring op te doen zeg maar
. Nu was mijn vraag of er hier iemand dit al gedaan heeft? Ik heb het niet over Erasmus. Gewoon een extra laatste jaar dus. Wat moet ik allemaal in orde maken? En hoe zit het met financiën? Alvast heel hard bedankt!
Mabelle
