Cycloon
Legacy Member
Mja, ik zou enkel een kostuum aandoen wanneer ik bij een multinational ga solliciteren (of een ander bedrijf dat qua grootte daar in de buurt komt). Voor de rest ben ik altijd in een gewone jeans en pull gaan solliciteren. Lang heb ik niet moeten solliciteren, bij de 2de keer al getekend.
Als je voor commerciële/publieke functies gaat kan je echter beter overdressed toekomen. In kleine bedrijfjes zou ik zo normaal mogelijk gekleed gaan. Want daar zijn de mensen vaker 'down to earth' en sommigen zullen zelf een afkeer vertonen voor overdressed personen.
Als je voor commerciële/publieke functies gaat kan je echter beter overdressed toekomen. In kleine bedrijfjes zou ik zo normaal mogelijk gekleed gaan. Want daar zijn de mensen vaker 'down to earth' en sommigen zullen zelf een afkeer vertonen voor overdressed personen.
't Liep er vol met managers in pak maar ook genoeg met jeans en hemd etc.
.

