speeding.be
Legacy Member
Ik heb een maand in een magazijn gewerkt (zonder rijbewijs C). Ik had 11.12 bruto per uur. Iets van 1333 netto per maand. Had nog niets van werkervaring, 22 jaar.
Na een maand gestopt - dan reis gemaakt en nu - sinds vandaag - in een andere fabriek aan 14,7 brut per uur. Is wel in 2 ploegen (vroeg - laat) en is retelastig. Maar ah, 't is maar voor max. 2 maand
Na een maand gestopt - dan reis gemaakt en nu - sinds vandaag - in een andere fabriek aan 14,7 brut per uur. Is wel in 2 ploegen (vroeg - laat) en is retelastig. Maar ah, 't is maar voor max. 2 maand
