Archief - Loon magazijnier

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikennogeensik

Legacy Member
wat is het loon van een magazijnier? Ik zie dikwijls dat ze starten aan 10.50€. Hoe snel gaat dit omhoog?

blacky

Legacy Member
Hangt van bedrijf tot bedrijf af. Er zijn bedrijven die aan een soort inwerk systeem werken. Dat er om de zoveel maanden gedurende het eerste jaar telkens wat bij komt. Heb al in verschillende bedrijven gestaan waar het zo te werk gaat. Na die inloop van een jaar krijg je nog enkel Index aanpassingen te zien.

sir oinksalot

Legacy Member
heb ooit nog een maand in het magazijn van dhl gewerkt, had toen ong. €1300 netto (was wel ploegensysteem, maw niet al te best betaald imo, was toen wel maar 19)

Moloch

Legacy Member
Xingyibaji zei:
1300 netto ong.

yea right :lol:, zoals al gezegd geweest hangt dit af van bedrijf tot bedrijf, heb al op een bedrijf gezeten waar ik een goeie 900€ netto kreeg, heb daar nie lang gewerkt :p nu in de staalbranche krijg ik 1600€ netto + veel voordelen en bonussen, premies, ...

dus zolang wij nie weten welk soort werk het is, kunnen wij nie schatten hoeveel ge krijgt, trouwens, als ge aan uwe toekomstige werkgever of interim vraagt hoeveel ge krijgt weet ge het sebiet..

mvp9

Legacy Member
Heb zelf een half jaar bij TNT gewerkt, verdiende daar +- 1400 euro netto.
Ik had wel de functie van polyvalente magazijnier, maar dat heeft
iedereen daar in het magazijn.

Da_Duvelke

Legacy Member
Iemand hier dat als magazijnier bij Colruyt werkt?
en hoeveel je krijgt als je vaste nacht doet?

Dubbelpunt

Legacy Member
Maat van mij heeft 1750eur netto als magazijnier, maar moet wel jaarlijks 2200eur belastingen betalen. Opletten geblazen dus ;)

Mr Red

Legacy Member
Dubbelpunt zei:
Maat van mij heeft 1750eur netto als magazijnier, maar moet wel jaarlijks 2200eur belastingen betalen. Opletten geblazen dus ;)

Door gewoon 38u/week ? sterk.

Vordesh

Legacy Member
Mexter zei:
Colruyt verdient heel veel

Te zien hoelang ge er werkt natuurlijk.
Nu mn 3e jaar begonnen en heb 12.15 per uur (bruto)
Reken daar dan u maaltijdcheques bij (4€ ofzo? ze gaan opslaan me 50c)
Uw deelname in de winst (>1000€) in oktober da ge opneemt in geld of aandelen
Vakantiegeld en een 13e maand.
Da samen me veel congé

En toch wil ek er weg :)

snowguard_01

Legacy Member
Dubbelpunt zei:
Maat van mij heeft 1750eur netto als magazijnier, maar moet wel jaarlijks 2200eur belastingen betalen. Opletten geblazen dus ;)

dan houd de werkgever gewoon teweinig loon af zodat het lijkt dat je veel verdient, zou ik toch wel gaan horen voor mee af te houden zodat je geen verassingen meer krijgt..

Mr Red

Legacy Member
Vordesh zei:
Te zien hoelang ge er werkt natuurlijk.
Nu mn 3e jaar begonnen en heb 12.15 per uur (bruto)
Reken daar dan u maaltijdcheques bij (4€ ofzo? ze gaan opslaan me 50c)
Uw deelname in de winst (>1000€) in oktober da ge opneemt in geld of aandelen
Vakantiegeld en een 13e maand.
Da samen me veel congé

En toch wil ek er weg :)

Ah veel conge, hoeveel dagen krijgen jullie mss ?

Waarom wil je er weg ? hoor da vaker van magazijniers die er werken.
Welke fase werk je mss ? moet wel zeggen dat jullie wel steeds goed voort moeten doen, die indruk krijg ik toch.
(ik ben er chauffeur CE btw)

silent785

Legacy Member
Ik kreeg 9,80 bij Katoennatie en 10,50 bij Deldo.
Bij beide bedrijven gewerkt als jobstudent(via interim) en dat was gewoon van 7 tot 16(pauzes onbetaald).

Da_Duvelke

Legacy Member
dubbelpunt,
ik zou ook opteren voor het nachtwerk (2u snachts tot 10u smorgens)
op hoeveel bruto komt dat? mss handiger als je gewoon het basisloon + premienachtloon zegt (netto is voor ieder van ons anders)
ik had idd ook gelezen dat je maaltijdcheques en deelname in de winst krijgt.
is ook wel intressant :)

Da_Duvelke

Legacy Member
Vordesh zei:
Te zien hoelang ge er werkt natuurlijk.
Nu mn 3e jaar begonnen en heb 12.15 per uur (bruto)
Reken daar dan u maaltijdcheques bij (4€ ofzo? ze gaan opslaan me 50c)
Uw deelname in de winst (>1000€) in oktober da ge opneemt in geld of aandelen
Vakantiegeld en een 13e maand.
Da samen me veel congé

En toch wil ek er weg :)

werk jij er ook als magazijnier?
wat is veel conge?

en waarom wil je er weg? (je werkt ook snachts neem ik aan?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan