Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xingyibaji zei:1300 netto ong.
, zoals al gezegd geweest hangt dit af van bedrijf tot bedrijf, heb al op een bedrijf gezeten waar ik een goeie 900€ netto kreeg, heb daar nie lang gewerkt
nu in de staalbranche krijg ik 1600€ netto + veel voordelen en bonussen, premies, ...Mexter zei:Colruyt verdient heel veel

Mexter zei:Colruyt verdient heel veel
Dubbelpunt zei:Maat van mij heeft 1750eur netto als magazijnier, maar moet wel jaarlijks 2200eur belastingen betalen. Opletten geblazen dus![]()
Mexter zei:Colruyt verdient heel veel

Dubbelpunt zei:Maat van mij heeft 1750eur netto als magazijnier, maar moet wel jaarlijks 2200eur belastingen betalen. Opletten geblazen dus![]()
Vordesh zei:Te zien hoelang ge er werkt natuurlijk.
Nu mn 3e jaar begonnen en heb 12.15 per uur (bruto)
Reken daar dan u maaltijdcheques bij (4€ ofzo? ze gaan opslaan me 50c)
Uw deelname in de winst (>1000€in oktober da ge opneemt in geld of aandelen
Vakantiegeld en een 13e maand.
Da samen me veel congé
En toch wil ek er weg![]()
Mr Red zei:Door gewoon 38u/week ? sterk.

Vordesh zei:Te zien hoelang ge er werkt natuurlijk.
Nu mn 3e jaar begonnen en heb 12.15 per uur (bruto)
Reken daar dan u maaltijdcheques bij (4€ ofzo? ze gaan opslaan me 50c)
Uw deelname in de winst (>1000€) in oktober da ge opneemt in geld of aandelen
Vakantiegeld en een 13e maand.
Da samen me veel congé
En toch wil ek er weg![]()