DaJerre
Legacy Member
Hoi,
ik zit in mijn laatste jaar in het middelbaar en moet dus een keuze maken wat ik volgend jaar ga studeren. Ik heb enkele mogelijkheden in mijn hoofd en ik google heel veel. Maar terwijl ik een positief punt van een richting tegenkom ook altijd een negatief. Mijn droom is om bij een groot bedrijf te beginnen en dan op te klimmen in de hiërarchie. Mijn ultieme droom is dus om bedrijfsleider te worden. Aangezien de universiteit voor mij te moeilijk gaat zijn zal dat in hogeschool moeten. Welke bachelors raden jullie aan? Aan de KDG campus groenplaats heb je goede richtingen maar welke heeft goede toekomstperspectieven? Handelswetenschappen en Bedrijfskunde | Karel de Grote-Hogeschool
Ik had ook gedacht aan rechtspraktijk, afstudeerrichting Real Estate Manager.
Plantijn Hogeschool - Real estate manager
Alvast bedankt.
ik zit in mijn laatste jaar in het middelbaar en moet dus een keuze maken wat ik volgend jaar ga studeren. Ik heb enkele mogelijkheden in mijn hoofd en ik google heel veel. Maar terwijl ik een positief punt van een richting tegenkom ook altijd een negatief. Mijn droom is om bij een groot bedrijf te beginnen en dan op te klimmen in de hiërarchie. Mijn ultieme droom is dus om bedrijfsleider te worden. Aangezien de universiteit voor mij te moeilijk gaat zijn zal dat in hogeschool moeten. Welke bachelors raden jullie aan? Aan de KDG campus groenplaats heb je goede richtingen maar welke heeft goede toekomstperspectieven? Handelswetenschappen en Bedrijfskunde | Karel de Grote-Hogeschool
Ik had ook gedacht aan rechtspraktijk, afstudeerrichting Real Estate Manager.
Plantijn Hogeschool - Real estate manager
Alvast bedankt.


??
)