Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gStar zei:vergeet niet , als ge zelf ontslag neemt da je geen recht hebt op een uitkering he![]()
skahinvest zei:Als je kan aantonen bij de rva geneesheer dat het om medische redenen zijn, als zijn waarnemingen kloppen behoud ik mijn uitkering..
En fouten aanduiden van het bedrijf dat zijn 2 regels die tellen.
gStar zei:...
Ik doe nooit meer mee aan een IBO Contract. Altijd miserie mee , en ge betaald enorm veel belastingen..
foenN zei:Ik overhield nochthans meer netto over tijdens mijn IBO dan met mijn vast contract.
Dat komt omdat ge naast uw IBO meestal nog een uitkering krijgt van de RVA.
skahinvest zei:Twas een verandering in het uurrooster als ik het bekijk moest ik enkel maar zaterdag werken vorige week omdat ik ziek gevallen was tot en met vrijdag, zaterdag ben ik ontwettig en maandag ook omdat ik niets wist, khoorde enkel vandaag dat ik moest gaan naar mijn werk en ook moet tekenen, ik ga ook niet akkoord met een wederzijdsebreuk he JPV, oftwel weigert hij hem te geven, oftwel neem ik zelf mijn ontslag, met het feit van de rva dokter zit ik niet in, heb ook grote fouten dzt ik kan aantonen van hem.
foenN zei:Ik overhield nochthans meer netto over tijdens mijn IBO dan met mijn vast contract.
Dat komt omdat ge naast uw IBO meestal nog een uitkering krijgt van de RVA.
skahinvest zei:Ik ben net terug, hij zei dat hij onder overeenkomst het contract zou willen verbreken maar deze heb ik geweigerd.. Het contract zou morgen klaarliggen zei hij maar ik heb onmiddellijk mijn ontslagbrief gegeven en hem laten tekenen voor ontvangst, moet ik nu nog morgen terug om te tekenen? Want ik was aan het denken ik heb nog niets getekend en ik heb mijn ontslag al gegeven.. Logisch dat toch dat ik contract nog teken?

:doh::doh::doh::doh::doh: mag hier nu een slotje op? TS luistert toch niet naar wat anderen hier posten.skahinvest zei:ik heb onmiddellijk mijn ontslagbrief gegeven en hem laten tekenen voor ontvangst, moet ik nu nog morgen terug om te tekenen? Want ik was aan het denken ik heb nog niets getekend en ik heb mijn ontslag al gegeven.. Logisch dat toch dat ik contract nog teken?