skahinvest
Legacy Member
Beste 9livers,
Ik zit echt met een probleem met mijn werkgever na mijn ibo.
Ik had dus een ibo van 3 maand afgesloten beginnend op 06/08/2012 en eindigt 4/11/2012, ik was ziek voor dat deze ten einde liep en nu heb ik enkele dagen niets gehoord van mijn werkgever..
Ik heb hem wel gehoord donderdag toen ik hem meedeelde dat ik ziek ben en hij zei als je niet komt verbreek ik alles..
Gisteren ben ik langs geweest bij de vdab en ze zeiden dat ze 1 evaluatie hebben gehad met deze opmerkingen: Persoon weigert overuren te doen en ook aan de toekomst, veel ziektemeldingen en gebrek aan motivatie..
Vandaag had ik hun terug opgebeld, en ik vroeg wat ik nu moet doen, ze zeiden dat ik mijn contract moet krijgen en dat hij zei dat ik 2 dagen ongewettigd afwezig ben maar hij heeft niets meer laten weten, nuja mijn werkgever wilt mijn onbepaalde duur niet geven en ik wil daar niet tewerkgesteld worden door al die stress en door de huidige situatie nu,
Mijn vraag is nu, hoe moet ik dit aanpakken want ik ga binnen 4 uren eens langsgaan om te praten..
Kan hij dat contract weigeren te geven? Want hij sluit binnen 4 dagen voor 3 weken en zet iedereen economisch werkloos.. Kan ik niet in de plaats vragen dat hij mij een goede c4 geeft? Want hij wil me toch geen geven maar moet vervolgens de wet..
Ik heb hier echt goed advies nodig!
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Thx!
Ik zit echt met een probleem met mijn werkgever na mijn ibo.
Ik had dus een ibo van 3 maand afgesloten beginnend op 06/08/2012 en eindigt 4/11/2012, ik was ziek voor dat deze ten einde liep en nu heb ik enkele dagen niets gehoord van mijn werkgever..
Ik heb hem wel gehoord donderdag toen ik hem meedeelde dat ik ziek ben en hij zei als je niet komt verbreek ik alles..
Gisteren ben ik langs geweest bij de vdab en ze zeiden dat ze 1 evaluatie hebben gehad met deze opmerkingen: Persoon weigert overuren te doen en ook aan de toekomst, veel ziektemeldingen en gebrek aan motivatie..
Vandaag had ik hun terug opgebeld, en ik vroeg wat ik nu moet doen, ze zeiden dat ik mijn contract moet krijgen en dat hij zei dat ik 2 dagen ongewettigd afwezig ben maar hij heeft niets meer laten weten, nuja mijn werkgever wilt mijn onbepaalde duur niet geven en ik wil daar niet tewerkgesteld worden door al die stress en door de huidige situatie nu,
Mijn vraag is nu, hoe moet ik dit aanpakken want ik ga binnen 4 uren eens langsgaan om te praten..
Kan hij dat contract weigeren te geven? Want hij sluit binnen 4 dagen voor 3 weken en zet iedereen economisch werkloos.. Kan ik niet in de plaats vragen dat hij mij een goede c4 geeft? Want hij wil me toch geen geven maar moet vervolgens de wet..
Ik heb hier echt goed advies nodig!
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Thx!
.