Epyon
Legacy Member
De boete van 309% is enkel voor verborgen commissielonen: uitkeringen die je jezelf toekent zonder bewijsstukken.kinxton zei:Verworpen ok, maar een boete van 300% van dat bedrag zie je niet graag aankomen, of wel? :doh:
Kledingstukken daarentegen vallen onder 'verworpen uitgaven' en moet je dus geen boete op betalen. Het is echter niet zo interessant voor je vennootschap omdat die kosten dan niet in mindering worden gebracht.

. " kom je automatisch in de hoogste belastingsschijf terecht waar je voor meer dan de helft wordt belast op je inkomen."
GWH 11 juni 2011.