draven
Legacy Member
Hey,
Stel :
Ik ben webdesigner en heb een maandelijkse omzet van 2000euro.
Aangezien het diensten zijn heb ik zo goed als geen kosten. Dus ik veronderstel dat dit bruto-winst is.
Nu vraag ik me af hoeveel je hiervan in feite netto overhoudt als je het doet in bijberoep?
Is het dan best om een eenmanszaak te hebben of is een soort van vennootschap beter?
Mvg
Stel :
Ik ben webdesigner en heb een maandelijkse omzet van 2000euro.
Aangezien het diensten zijn heb ik zo goed als geen kosten. Dus ik veronderstel dat dit bruto-winst is.
Nu vraag ik me af hoeveel je hiervan in feite netto overhoudt als je het doet in bijberoep?
Is het dan best om een eenmanszaak te hebben of is een soort van vennootschap beter?
Mvg
