Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackman

Legacy Member
Oij zei:
Iemand die de Die Adjektivdeklination kan uitleggen?

Ik heb het begrepen maar nu dat ik dat blad zie begrijp ik het niet meer!:sad:

Zo herkenbaar bij duits. Ik maak vaak een oefening helemaal juist, daarna bij het herhalen bekijk ik mijn handboek nog eens en dan is het echt van :eek:.

Morgen Nederlands, een vrij harde noot om te kraken maar ik geraak er wel. De leerkracht kan mij wel niet hebben, beetje mijn eigen fout (constant in de pit vallen tijdens de eerste twee uren van maandag en dan het laatste uur van vrijdag waarop ik niet goed meer kan opletten). Ik hoop gewoon echt dat ik niet zo'n ultieme kutvraag krijg zoals een paar van een andere klas...

Examens hebben echt zoveel met geluk te maken, Engels een beetje gefaald omdat ik van de 3 vragen echt één rotte vraag kreeg. Op de andere twee wel 100 procent denk ik, maar dan zit je toch met een wrang gevoel.

Tremium

Legacy Member
Morgen natuurwetenschappen :(. Laatste examen weliswaar.
Iemand die mij kan uitleggen waarom licht een schaduw heeft en geluid niet? :unsure: 'k Zit hier maar te lezen over diffractie en interferentie en nog wat gedoe, maar ik zou niet weten wat ik daarop moet antwoorden :p.

Heeft het iets te maken met de golflengte van licht vs die van geluid? :unsure:

_ns_

Legacy Member
Heeft te maken met de golflengte denk ik=

d > golflengte van lichtgolven: geen buiging
d < golflengte van geluidsgolven: buiging

Lospeed

Legacy Member
laatste examens gingen cva :)
morge chemie dus nu avondje ontspanne
daarna nederlands da grotendeels freestylen wordt :)

Morrissey

Legacy Member
Subiet Engels, ik heb misschien 1 uurtje geleerd ofzo. We hadden daar al mondeling voor met Pasen, dus Engels van 1 trimester is gewoon bitterweinig. Morgen esthetica, mondeling om 10 na 1, mijn laatste examen :sop:.

Burntfaceman

Legacy Member
Wat ben ik blij dat ik niet in een talen richting zit. Wij mogen een kaart op ons examen gebruiken waarop alle duitse grammatica staat :p.

Proim

Legacy Member
Mondeling Nederlands ging goed daarnet, ik wist slechts een aantal dingen niet dus er ruimschoots door :)

Morgen mondeling chemie, we krijgen een redoxoefening en een toepassing op normaalpotentiaal. Gewoon kunnen zien dat je ze kan uitleggen ook.

azamato

Legacy Member
Mondeling Natuurwetenschappen..

Epic Fail dus.. :(
heb een schema niet geleerd en wa vraagt ze? dat schema..

ThinkPinkMathias

Legacy Member
Daarnet informatica gehad,(nu nog altijd maar bon ... :p) morgen nog dactylo en dan lekker relaxen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan