Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nooby4Ever

Legacy Member
ik ga een filmke kijken (voor frans) en ondertussen wat surfen op het net :p

Naar na terug Nederlands :sleep:

Baats

Legacy Member
Manmanman, dat NL is nu eens zo saai. Taalverschuivingen, geschiedenis van het NL, babytaal..

_ns_

Legacy Member
Baats zei:
Manmanman, dat NL is nu eens zo saai. Taalverschuivingen, geschiedenis van het NL, babytaal..

Taalverschuivingen of klank?

Nu nog eens Geschiedenis vh NL + filmtermen herhalen, de rest morgenvroeg :).

Baats

Legacy Member
ns boy zei:
Taalverschuivingen of klank?

Nu nog eens Geschiedenis vh NL + filmtermen herhalen, de rest morgenvroeg :).

Ehhh, ik zou het niet weten. Sowieso klank, maar ik denk taalverschuivingen ergens ook :D

_ns_

Legacy Member
Klank zijn de germaanse en de hoogduitse, die imo toch niet zo moeilijk zijn :p.

Nooby4Ever

Legacy Member
zo nog eens alles herhaald, om 1020 in school zijn voor mondeling :)

Nu hopen dat ik geen black out krijg ofzo :woohoo:

Baats

Legacy Member
Mondeling iets tegen 12u, sffs s beginnen herhalen :)

@ns boy, tis zeker niet moeilijk, maar ik ben een persoon die zich enorm hard ergert aan 'nutteloze dingen' leren..

smitske

Legacy Member
sewes laatste exaam (bio) hopelijk lukt het dan ben ik er zo goed als zeker door vant jaar xp

Killertux

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
zo nog eens alles herhaald, om 1020 in school zijn voor mondeling :)

Nu hopen dat ik geen black out krijg ofzo :woohoo:

Nen blackout is nen dwazen uitvlucht voor iets daj nie goe genoeg geleerd hebt :p

Succes dermee :)

Nooby4Ever

Legacy Member
Killertux zei:
Nen blackout is nen dwazen uitvlucht voor iets daj nie goe genoeg geleerd hebt :p

Succes dermee :)

ik heb het al 2x herhaald vanmorgen en kon ongeveer alles soms wat begrippen vergeten, dus ken het wel :D

Maar ik hoop gewoon dat ik goed uit mijn woorde graag, normaal hebde zo in het begin ewa stress ma da gaat dan weg als ge bezig zijt, dit jaar bij Engels wast bij mij ni weg gegaan en struikelde ik echt over de domste woorden (themselve enz) :doh:

Killertux

Legacy Member
Vooral kalm overkomen, ook al ken je het niet, zelfvertrouwen (proberen) uitstralen...
Da werkt altijd :)

_ns_

Legacy Member
Straks examen Nederlands en morgen Geschiedenis als laatste, dat wordt een namiddagje sterven...

smitske

Legacy Member
net bio gehad, wa best goed ^^
woensdag weetek of ik erdoor ben (normaal wel, enkel fysica ging compleet mis ><)

bumba007

Legacy Member
Juist Duits mondeling gehad. Voor mondeling perfect erdoor maar die k*twijf haar grammatica was echt moeilijk :D


Morgen economie dus dat wordt chill vandaag.

Tibokio

Legacy Member
Engels gehad, easy!

Morgen aardrijkskunde, stom vak om te leren, vind ik :sad:

Oij

Legacy Member
Nederlands ging beter dan verwacht!:p
Dus Hugo Claus kan weer voor enkele maanden de kast in!

Morgen Godsdienst mondeling, zou geen probleem mogen zijn...rustig afsluiten!:)

En dan nog een week wachten op de resultaten.:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan