Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sargerash

Legacy Member
JIPLLAAAA!! Tzit er weer op voor dit jaar! Wat een feestje op de markt :P Moe en nog aangeschoten :)

Nooby4Ever

Legacy Member
pff motivatie is echt onder 0 voor morgen frans examen en rapport te gaan halen (29ste) :sop:

:sad: pffff zit echt diep vandaag :sad:

:sop:

Th1x4nG

Legacy Member
Ja, da's ne nipte! Khoop da de rest van uw examens wa goe zijn gegaan...
- Wast zo slecht misschien?
Neu, ma nu toch ook ni goe e

D'oh. Anyways, vandaag wel goe gepartieeeeed. :-) Morgen kater & zonneslag fo sho.

Morrissey

Legacy Member
Mondeling om 10 na 1, dat zit ge toch lang met de stress ze :sop:.

Nuja, hier bellen ze morgen moest je een C hebben, maar die kans is nihiel. Ik had geen enkel tekort met kerstmis, op mijn 2 mondelinge examens met pasen had ik 70% en de meeste examens nu zijn relatief goed gegaan, op Nederlands na misschien.

Nooby4Ever

Legacy Member
iedereen weet dat zo snel, ik moet wachten tot de 29 voor ik het weet. Ik moet dan naar school gaan, ze vertellen wat ge hebt en dan 'avonds met u ouder kunde u rapport gaan halen.

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
pffft, mag morgen 3 keer naar school gaan. 1 keer voor schriftelijk exame spaans,2uur mater voor mondeling frans, en dan een uur later om m'n schoolboeken in te dienen...

mondeling nederlands binne paar uurkes...

smitske

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
iedereen weet dat zo snel, ik moet wachten tot de 29 voor ik het weet. Ik moet dan naar school gaan, ze vertellen wat ge hebt en dan 'avonds met u ouder kunde u rapport gaan halen.

6de jaar hé, best zo snel mogelijk zoda we kunne inschrijve bij unief.

Baats

Legacy Member
Om 3u Engels mondelig, kga der sebiet eens aan beginnen zie ^^

Morgen nog Economie mondeling en 'tzit er op!

Proim

Legacy Member
smitske zei:
6de jaar hé, best zo snel mogelijk zoda we kunne inschrijve bij unief.
Wij weten het volgende week dinsdag ook pas hoor, heeft daar niets mee te zien volgens mij.
KULAK kan je bv pas inschrijven vanaf 16 augustus.

Bleh, had een rare redoxreactie, gelukkig hielp hij was. Andere 2 oefeningen ook beetje verkeerd gedaan maar er toch mij nog kunnen uitklappen ^^ Zal wel goed zijn uiteindelijk.

Straks beginnen aan teksten en artikels Frans te lezen.
Man toch, ik zie dat mondeling echt niet zitten :sad:

Aprella

Legacy Member
aaaagh stress... more weet ek of ik men diploma haal of niet....
Hopelijk wel en geen herexamens want kmoet eventueel een kot gaan zoeken :( en kwil geen crappy kot

smitske

Legacy Member
Aprella zei:
aaaagh stress... more weet ek of ik men diploma haal of niet....
Hopelijk wel en geen herexamens want kmoet eventueel een kot gaan zoeken :( en kwil geen crappy kot

beetje laat al hoor, bena iedeeen in mijn klas die 1 nodig heeft heeft er al 1.

_ns_

Legacy Member
Fireflies zei:
Mondeling om 10 na 1, dat zit ge toch lang met de stress ze :sop:.

Nuja, hier bellen ze morgen moest je een C hebben, maar die kans is nihiel. Ik had geen enkel tekort met kerstmis, op mijn 2 mondelinge examens met pasen had ik 70% en de meeste examens nu zijn relatief goed gegaan, op Nederlands na misschien.

Hah, nog veel succes deze middag :D.

Komt ge vanavond, wrs niet, maar kan het toch vragen :p.

Baats

Legacy Member
Mondelinge examens om 4u zijn zo beu -.-

Straks en morgen nog eentje..

Proim

Legacy Member
Baats zei:
Mondelinge examens om 4u zijn zo beu -.-

Straks en morgen nog eentje..
Ik dacht al dat ik de enige was die nog niet gedaan had :hug:

Gans Kortrijk heeft al gedaan en wij niet :sop:
Had ik liever een uur en een half langer geleerd vorige week ipv gisteren en zo een dag minder te hebben.
Manee azo niet op de Pleinschool :niceone:


En begint de gemeente hier nog wat blaadjes bij elkaar te blazen ook buiten dqgmhdufmhqguh :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan