maartendq
Legacy Member
Met alle respect, maar moest ik 'n werkgever zijn zou ik niet willen dat zo iemand ook maar een machine van mij aanraakt.The Dictator zei:1 een keer een 6.5 en 3.5 en 6( Mech, Elek, stage)
2 dan een 4 en 2.5 en 5.5
3 dan een5.5 en 3.5 en 6
4 uiteindelijk 5 en 4 en 6
Elektriciteit is wel zwaar gebuist op het ganse lijn
Mechanica daarnintegen niet
bovendien zit hij in Mechanisch onderhoud
Maakt niet uit wat je studeert, maar als je ergens wil geraken moet je er toch je schouders onder willen zetten. Mensen die nauwelijks 50% halen kunnen het ofwel niet aan, of willen gewoon niet. Vooral dat laatste vind ik erg problematisch.



.
