Archief - Eindresultaat BSO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fliblit

Legacy Member
Innocence zei:
Bam! Vooroordeel to the face:D

Waarom? Ik ken zelf iemand die zes jaar BSO gedaan heeft en die zegt ook dat je nogal debiel moet zijn om daar te buizen.

(Al zat hij daar waarschijnlijk niet op zijn plaats, maar kom)

Als je nu eigenlijk buist voor BSO, en je krijgt een C, waar kan je dan nog heen? :confused:

W!mpix

Legacy Member
Dubhead zei:
hoe zit het eigenlijk als je in aso latijn wiskunde doet en je bent voor latijn gebuisd en Frans haal je heel het jaar net boven de 50 (1 keer boven de 60) maar het examen is mogelijk wat slechter? (alle examens ervoor waren er wel door). a-attest b-attest of c-attest?

De vraag die ge u dan moet stellen is waarschijnlijk: waarom doet ge überhaupt latijn, als het u duidelijk niet ligt/interesseert?

Dubhead

Legacy Member
W!mpix zei:
De vraag die ge u dan moet stellen is waarschijnlijk: waarom doet ge überhaupt latijn, als het u duidelijk niet ligt/interesseert?

Omdat het mij altijd heeft gelegen (haalde altijd boven de 70, 80 procent) tot dit jaar ineens niets meer ging (kweet ook niet waarom) en ik ga dan ook volgend jaar wetenschappen/economie doen ipv Latijn, maar ik wil eerst wel weten of het wel mogelijk is om over te gaan, aangezien ik nog nooit in zo'n benarde situatie heb gezeten qua punten.

Irriducibili

Legacy Member
Fliblit zei:
Waarom? Ik ken zelf iemand die zes jaar BSO gedaan heeft en die zegt ook dat je nogal debiel moet zijn om daar te buizen.

(Al zat hij daar waarschijnlijk niet op zijn plaats, maar kom)

Als je nu eigenlijk buist voor BSO, en je krijgt een C, waar kan je dan nog heen? :confused:

Geen vooroordeel :eek:
Lees die zin goed:
Als je niet doorgaat in BSO, ben je een debiel.

Ik vind dat echt erg.. in BSO richtingen geven ze toch ook geen commentaar dat iemand anders geen wagen kan repareren.

Hoe dan ook, @TS, Uw vriend kan het schudden.

Fliblit

Legacy Member
Als een BSO'er dat nu zelf zegt over zijn eigen richting, is dat dan nog altijd een vooroordeel? Hij heeft er zelf zes jaar gezeten.

Irriducibili

Legacy Member
Fliblit zei:
Als een BSO'er dat nu zelf zegt over zijn eigen richting, is dat dan nog altijd een vooroordeel? Hij heeft er zelf zes jaar gezeten.

Nas is toch geen bso'er heb ik zo het gevoel.

Dragonix

Legacy Member
Mocht BSO dan toch niet lukken, misschien deeltijdse proberen?

Irriducibili

Legacy Member
Nas zei:
Nee, daar heb je gelijk in. Ik deed ASO en was er door met de beentjes omhoog ;)

:woohoo:
Allé vooruit, proficiat.

Neemt niet weg dat het een onnozele commentaar is die je niet van een afgestudeerd ASO student mag verwachten.
Faling van ons schoolsysteem.

curlbro

Legacy Member
Fliblit zei:
Waarom? Ik ken zelf iemand die zes jaar BSO gedaan heeft en die zegt ook dat je nogal debiel moet zijn om daar te buizen.

(Al zat hij daar waarschijnlijk niet op zijn plaats, maar kom)
Voor vreemdelingen is bso moeilijker en is het perfect mogelijk van niet te slagen.

Als je nu eigenlijk buist voor BSO, en je krijgt een C, waar kan je dan nog heen? :confused:
Debiele vraag, gewoon uw jaar opnieuw doen.

Fliblit

Legacy Member
curlbro zei:
Debiele vraag, gewoon uw jaar opnieuw doen.

Ik dacht dat je met een C-attest meteen moest zakken ipv enkel je jaar herdoen. Ik heb daar nooit iets mee te maken gehad, excuseer :unsure:

Mackenzie

Legacy Member
Nee, C-attest is gewoon je jaar opnieuw doen :) B-attest is het afzakken of beter verwoord "jezelf heroriënteren".

curlbro

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik dacht dat je met een C-attest meteen moest zakken ipv enkel je jaar herdoen. Ik heb daar nooit iets mee te maken gehad, excuseer :unsure:
Nu zou je mij toch eens moeten uitleggen hoe je kan zakken in bso... opnieuw tekeningen voor mama gaan maken in het derde kleuterklasje?

Mackenzie

Legacy Member
curlbro, je hebt nog niets van de topic gelezen zeker?
Mensen hier hebben echt abnormaal veel vooroordelen ten opzichte van BSO. Ik zal zeker niet zeggen dat het qua leerstof etc enorm zwaar zal zijn, maar de praktijk lijkt mij dan weer veel moeilijker. Allee ik beeld me dat toch zo in, want heb zelf ASO gedaan.
Een auto-mechanicien, die moet toch massa's onderdelen kennen of niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan