Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

J.F.

Legacy Member
Crisisproject mag van mij nu al gedaan zijn.

On the other hand: eerste punt binnen, 14/20 op Frans mondeling. Still got it :cool:

Sovereign

Legacy Member
De examenroosters staan online, yay. Beginnen op 6 januari en de 16de al gedaan :)

Cadiuro

Legacy Member
Hier ook eerste examenrooster binnen (kan nog veranderen).

14 januari: Opvoedkunde II (Schriftelijk, namiddag)
16 januari: Programmeren II (Mondeling, uur nog te bepalen)
21 januari: Applicaties en Programmeren (Schriftelijk, namiddag)
23 januari: Wiskunde I (Schriftelijk, voormiddag)

Toch niet helemaal overtuigd van de spreiding. Zeker als je weet dat de officiële examenperiode loopt van 8 tot 26 januari :s

Wiskunde I kunnen ze niets aan doen, da's een vak van een andere opleiding. Kheb wel nog het geluk dat Programmeren vooral praktijk zal zijn, als ik me goed herinner - het oplossen van een bepaalde oefening. De theorievragen kwamen voornamelijk aan bod in Programmeren I vorig jaar en de helft van de punten staat ook op het practicum dat ergens half December ingediend moet worden.

MaximumOfBass

Legacy Member
Alle, de mijne staat ook online:

Vr 10/01: Inleiding tot de sociologie
Ma 13/01: Inleiding tot het recht
Wo 15/01: zakelijk en economisch Frans
vr 17/01: Accountancy deel 1
ma 20/01: inleiding tot de algemene economie
Do 23/01: inleiding tot de psychologie
ma 27/01: wiskunde

Spreiding is goed gedaan, meer spreiden als dit zal niet gaan denk ik. Het is wel lang, maar zal nog wel vol te houden zijn zeker :unsure: Alleen, wiskunde op het laatste :cry::cry::cry:

Eerste keer examens op het unief, dus best wel benieuwd en nu al vol stress :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Die van mij staat er al van in september op:

13/01: Duitse literatuur (Goethe)
14/01: Inleiding tot de culturele studies
17/01: Duitse taalkunde synchroon
20/01: Religie, zingeving en levensbeschouwing
24/01: Sociolinguïstiek
27/01: Amerikaanse literatuur

Valt over het algemeen wel mee. Had wel liever wat meer tijd voor het vak op 14/01 gehad.
De week voor de blok heb ik ook nog een takehome examen voor Engelse taalkunde synchroon.

Elosopardo

Legacy Member
Tijdje geleden dat ik hier nog eens ben komen kijken. Ben stilletjes aan ook aan het beginnen ze... 13/12 heb ik al examen over een stukje nogal redelijk saaie materie (verzekerings/bedrijfsgeneeskunde).
Dan in januari altijd een weekje tussen mijn examens, zo heb ik wel wat later gedaan, maar ik heb liever een goede spreiding :)
Gaan jullie de feestdagen vieren of worden het studeerdagen ? Ik denk dat het voor mij de laatste optie zal worden :p

MaximumOfBass

Legacy Member
Elosopardo zei:
Tijdje geleden dat ik hier nog eens ben komen kijken. Ben stilletjes aan ook aan het beginnen ze... 13/12 heb ik al examen over een stukje nogal redelijk saaie materie (verzekerings/bedrijfsgeneeskunde).
Dan in januari altijd een weekje tussen mijn examens, zo heb ik wel wat later gedaan, maar ik heb liever een goede spreiding :)
Gaan jullie de feestdagen vieren of worden het studeerdagen ? Ik denk dat het voor mij de laatste optie zal worden :p

Ik heb mezelf vrij gegeven voor de 31ste vanaf 16u en de 1ste. De rest alles doorleren.

Nahrtent

Legacy Member
Ik zou eens aan mijn paper moeten beginnen. Deadline 10/01 en ik moet de artikels en boeken die ik als bron heb ingeschreven op in literatuurlijst nog beginnen lezen :unsure:. Hopelijk staat er wat deftigs tussen, anders ben ik gescheten.

glashelder

Legacy Member
Mijn rooster:

6/01: etnografie van conflict en ontwikkeling

:unsure: Heb wel praktisch niks voor dat vak gedaan :p Eerste drie lessen samengevat of zo (toen ging ik nog). Sindsdien niet meer naar de lessen geweest en ook niet meer naar de slides gekeken of zo. Binnenkort krijg ik wel notities van iemand, zal dan eens wat deftig proberen samen te vatten.

En op 10/01 nog een deadline voor een paper, maar 't is nu niet dat ik de ganse kerstvakantie moet blokken, of zo :unsure:

coldplayke

Legacy Member
glashelder zei:
Mijn rooster:

6/01: etnografie van conflict en ontwikkeling

:unsure: Heb wel praktisch niks voor dat vak gedaan :p Eerste drie lessen samengevat of zo (toen ging ik nog). Sindsdien niet meer naar de lessen geweest en ook niet meer naar de slides gekeken of zo. Binnenkort krijg ik wel notities van iemand, zal dan eens wat deftig proberen samen te vatten.

En op 10/01 nog een deadline voor een paper, maar 't is nu niet dat ik de ganse kerstvakantie moet blokken, of zo :unsure:

Amai, dat is heel rustig :p Ik neem aan dat jij dan tijdens het semester wel papers en zo moet schrijven? Of al die groepswerken doen :p

glashelder

Legacy Member
coldplayke zei:
Amai, dat is heel rustig :p Ik neem aan dat jij dan tijdens het semester wel papers en zo moet schrijven? Of al die groepswerken doen :p
't Is sowieso een rustig semester hoor. Ik heb drie vakken + mijn thesis. Van die drie vakken is er maar eentje met een examen. Een ander is een presentatie en een paper, maar dat heb ik een week of twee geleden moeten afwerken (voor de rest gewoon verplicht aanwezig zijn in de les en beetje meedebatteren). Het laatste vak is kwalitatieve onderzoektechnieken en daarvoor moeten we een onderzoek opzetten en iedereen moet vijf mensen interviewen, dat interview uitschrijven, evalueren en al die interviews analyseren (dat laatste wel in groep). Daarvoor is die paper van 10/01.

Dus voor de rest heb ik nu niet zoveel te doen, eigenlijk :unsure: Ik ben dinsdag nog naar een school geweest voor mijn tweede focusgroep te doen, dat moet ik wel nog uitschrijven en één van mijn interviews coderen. Voor de rest kan ik niet zoveel meer doen voor mijn thesis aangezien de hele maand december examens en vakantie is in het secundair onderwijs dus dan hebben ze niet echt tijd voor mij. In januari doe ik dan de resterende focusgroepen.

In het tweede semester heb ik dan wel weer gewoon vijf vakken ;)

Nahrtent

Legacy Member
Ik ging eens aan mijn paper beginnen. Anderhalf uur later ben ik nog steeds niet tevreden over mijn voorblad. Hoe ik het ook probeer, het blijft er lelijk uitzien :doh:.

J.F.

Legacy Member
Mijn rooster

14/01: Communicatie van bedrijf en overheid
20/01: Taalkundige aspecten van communicatie
28/01: Consumer Behaviour

s0123986

Legacy Member
De uurverdeling van één van mijn examens staat op Centauro (Ugent), maar op die site vind ik enkel een gewone kalender met ons lessenrooster terug. Heeft er iemand ervaring met die site en die kan helpen?

Balsaus

Legacy Member
Ik zie de examens niet zitten. Slecht bijgehouden en een kut rooster.
En kut vakken

Lolplayer

Legacy Member
Ik moet nog aan de voorkennis beginnen :p

18/12 Multivariate Statistics
15/01 Generalised Models
17/01 Statistical Software
21/01 Fundamentals of statistics (aka wiskunde :cry:)
23/12 Linear models: regression analyses and analyses of variance

kil911ler

Legacy Member
Es de mijnen posten... We (de groep) zijn niet echt content, hebben zelfs zitten reclameren, maar het heeft niet mogen baten :(

08/01: Management Social Profit
09/01 of 10/01: Beroepsethiek (mondeling)
13/01: Structuur en beleid Sociaal-Cultureel Werk (mondeling)
15/01: Sociaal-Cultureel Werk & Educatie (mondeling)
17/01: Theorie Methodieken & Methodes in Sociaal-Cultureel Werk (mondeling)
24/01: Mens & Milieu (mondeling, keuzevak)
27/01: Sociaal-Cultureel Werk & Samenleving (mondeling)
28/01: Sociaal-Cultureel Werk & Cultuur (mondeling)


Veel mondeling in't 3e jaar :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan