Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Welk verschil maakt dat nu werkelijk, of ge voor 5 punten of voor 8 een open vraag krijgt? :)

coldplayke

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Welk verschil maakt dat nu werkelijk, of ge voor 5 punten of voor 8 een open vraag krijgt? :)

Het gaat erom dat ze elke week wel eens het examen verandert.

coldplayke

Legacy Member
kil911ler zei:
En daardoor kunde niemeer studeren ofzo? :unsure:

Het zou wel handig zijn om te weten wat nu haar definitieve examen is, ja. Ik heb daar tijdens de examens zelf ook maar een namiddag voor om dat nog eens allemaal te herhalen, dus ik wil wel eens wat duidelijkheid :)

Svenno

Legacy Member
glashelder zei:
Normaal als je je puntenlijst afdrukt, staan alle punten daarop, van alle jaren :)

Blijkbaar is dat veranderd. Heb het via FSA moeten aanvragen, toch bedankt :).

Balsaus

Legacy Member
Ik heb bij mijn inschrijving aan de KUL dit jaar de optie voor een buskaart voor in Leuven niet genomen. Waar kan ik er nu toch 1 regelen?

coldplayke

Legacy Member
Volgende week eens samenkomen voor duo-werk. Mij kennende zal ik dat weer veel te awkward maken dan het moet zijn :unsure:

Lolplayer

Legacy Member
Pendelstudent zijn is echt vreselijk.

Ik vraag mij echt af hoe andere dat volhouden.

Elosopardo

Legacy Member
Lolplayer zei:
Pendelstudent zijn is echt vreselijk.

Ik vraag mij echt af hoe andere dat volhouden.

Heb jaren gependeld tussen Leuven en mijn woonplaats iets erbuiten. Koste mij elke dag 1,5u maar ik ging toch naar alle lessen hoor :p Nu met de auto is da natuurlijk veel chiller :p een kot zou just niks voor mij zijn...

glashelder

Legacy Member
Lolplayer zei:
Vorige week ben ik naar geen enkele les gegaan :unsure:
Ik naar eentje, met verplichte aanwezigheid :p Deze week ook eentje. Volgende week eentje + een afspraak met een prof. 'Drukke week', dan :unsure:

MaximumOfBass

Legacy Member
Wat doen jullie om 's ochtends fris uit bed te komen? Ik skip zowat alle lessen in de voormiddag en als ik er ben - zoals nu - dan ben ik echt een wrak. Please tell me your magic trick :cry:

cege

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Wat doen jullie om 's ochtends fris uit bed te komen? Ik skip zowat alle lessen in de voormiddag en als ik er ben - zoals nu - dan ben ik echt een wrak. Please tell me your magic trick :cry:

Op tijd in je bed kruipen... Tot enkele maanden geleden moest ik om 9h30 beginnen werken en woonde ik 10 min van werk. Dan kunde tot 1-2h snachts tv kijken of op pc zitten. Nu moet ik 1h30 pendelen en om 8h30 beginnen. Om 7h op, dus om 11h in bed nu...

Een magic trick is er niet hoor.

MaximumOfBass

Legacy Member
Dat is het em net .. Ik ga slapen rond 22u - 23u en sta op om half 8 en ben echt om bijeen te vegen. Geen concentratie, geen zin in iets, etc.. Ik kan moeilijk elke nacht doordoen om 's ochtends fris te zijn denk ik bij mezelf ...

coldplayke

Legacy Member
Heb je misschien een tekort aan ijzer of zo? Ik heb al jaren een tekort daaraan, en als ik geen ijzerpillen pak (zoals nu omdat ze op zijn) voel ik me ook hele dagen moe. Gewoon gezond eten en niet te veel troep doet bij mij ook al veel.

Net terug van mijn duowerk en het was totaal niet awkward :woohoo:
Normaal voel ik me totaal niet op mijn gemak bij mensen die ik niet goed ken, maar nu ging het nog wel. Sorry glashelder, maar: groepswerken :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan