Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

s0123986 zei:De uurverdeling van één van mijn examens staat op Centauro (Ugent), maar op die site vind ik enkel een gewone kalender met ons lessenrooster terug. Heeft er iemand ervaring met die site en die kan helpen?

Googke zei:Erachter gekomen dat een opleidingsonderdeel een 60-40 verhouding bevat. Je kon blijkbaar enkel slagen als je twee zaken in orde had. Dat moest je dan laten weten aan een persoon van het 3de jaar die je controleert. Bon, netjes op tijd gedaan. Blijkt nu dat die persoon het niet eens heeft nagekeken -> ik gekloot->> kan niet meer slagen->![]()
' veranderen in '
:doh:' als ik jou was 
Contacteer eens prof of ombudsman oid want dat lijkt me toch niet echt correct. Waarom is iemand van het derde jaar trouwens verantwoordelijk voor het al dan niet slagen van een medestudent?Googke zei:Erachter gekomen dat een opleidingsonderdeel een 60-40 verhouding bevat. Je kon blijkbaar enkel slagen als je twee zaken in orde had. Dat moest je dan laten weten aan een persoon van het 3de jaar die je controleert. Bon, netjes op tijd gedaan. Blijkt nu dat die persoon het niet eens heeft nagekeken -> ik gekloot->> kan niet meer slagen->![]()

Balsaus zei:Ik zie de examens niet zitten. Slecht bijgehouden en een kut rooster.
En kut vakken
Ik had soortgelijk rooster vorig jaar. Frans en Engels zijn een lachertje.JasperCLA zei:12/12: Frans
13/12: Engels
6/01: Juridische argumentatieleer
9/01: Privaatrecht
10/01: Bronnen & Beginselen
13/01: Politicologie
16/01: Institutionele geschiedenis
Allemaal kort op elkaar, maar daarna wel 3 weken platte rust![]()
Balsaus zei:Ik zie de examens niet zitten. Slecht bijgehouden en een kut rooster.
En kut vakken
rookiepookie zei:Manman, vandaag examen waarvan gedacht dat het supereasy, zou zijn, niets van. En morgen moet mn serieus examen nog komen!
coldplayke zei:Mijn promotor zou blijkbaar meer dan 20 studenten (over bachelor en master verspreid) begeleiden. Dat verklaart waarom ze nooit op dingen antwoordt![]()
Foxiie zei:Haahaha da's ZO HATELIJK! Vooral bij de populaire promotors!
Sent from my C5303 using Tapatalk
Ik denk dus niet dat het echt een populaire prof is, maar ze had wel een lijst met veel onderwerpen. Ze geeft ook geen les aan ons, dus ik kende haar niet 