Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Redelijk gewerkt voorlopig. Ok, vanaf dat het examen binnen 72u of minder is, begin ik eindelijk deftig te werken.

Th1x4nG

Legacy Member
Thanks, volgend jaar gewoon 75. Harder werken in eerste zit, zodat ik toch iets meer dan 2 vakken slaag tijdens het jaar. :) Nu nog ne major vinden die me interesseert. Om de een of andere reden kalmeert het mij dat ik niet meer op Erasmus 'moet'.

Hoe ziet uw curriculum er uit eigenlijk? Zijt gij van '91 of van '92? En welke vakken hebt ge nog af te leggen

Mr.DarK

Legacy Member
Een namiddag weggesmeten:(. Sebiet na het eten proberen de schade te beperken...

Matt.

Legacy Member
Het vlot relatief goed vandaag, al blijft er minder plakken dan gisteren denk ik. 50/85blz zijn er al door! Ook avondetenpauze nu, tot 21h en dan nog een uurtje of 4 werken!

hashtag

Legacy Member
Blijkt dat ik ongewild een 'vakantietaak' incorrect heb ingediend (te weinig opdrachten), terwijl ik dacht dat ik dik in orde was: buis. Morgen hoofdvak: buis. Morgen uitschrijven: check.

Matt.

Legacy Member
gazmask zei:
Blijkt dat ik ongewild een 'vakantietaak' incorrect heb ingediend (te weinig opdrachten), terwijl ik dacht dat ik dik in orde was: buis. Morgen hoofdvak: buis. Morgen uitschrijven: check.

Volgend jaar vuilnis rapen: check!

Fliblit

Legacy Member
Vandaag twee keer mijn cursus gelezen, morgen examen, toch ben ik redelijk zeker dat ik ga slagen :unsure:

Mueske

Legacy Member
thecoon zei:
klein omdat het 2 jaar geleden al omhoog is gegaan en ze volgens mij X aantal jaren contract tekenen

Zware zever. Een limiet van 10 gig had ik 10 jaar geleden al mee gelachen. Is het makkelijk iets anders te nemen als je op kot zit, of is dat praktisch onmogelijk? Anders massaal protest organiseren aan het rectoraat..? :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Fliblit zei:
Vandaag twee keer mijn cursus gelezen, morgen examen, toch ben ik redelijk zeker dat ik ga slagen :unsure:

Ofwel ben jij zo slim ofwel ist simpel :unsure:
Ik heb morgen Duits, zou ook wel moeten lukken. Wel hatelijk, al die uitzonderingen. Wie komt er op het idee om dat uit te vinden :angry:

thecoon

Legacy Member
Mueske zei:
Zware zever. Een limiet van 10 gig had ik 10 jaar geleden al mee gelachen. Is het makkelijk iets anders te nemen als je op kot zit, of is dat praktisch onmogelijk? Anders massaal protest organiseren aan het rectoraat..? :unsure:

niet onmogelijk denk ik maar mijn kotnet zit in mijn huur waarom zou ik dan een dan iets nemen wat mijn geld kost

Mueske

Legacy Member
thecoon zei:
niet onmogelijk denk ik maar mijn kotnet zit in mijn huur waarom zou ik dan een dan iets nemen wat mijn geld kost

Jij niet, ik zou het doen. Op minder dan een week (op een dag zelfs) kan je compleet legaal door je limiet zitten, en dan blijft het zo.. een heel jaar lang. Die limiet is anno 2012 gewoon echt onaanvaardbaar. :(

Matt.

Legacy Member
Mueske zei:
Zware zever. Een limiet van 10 gig had ik 10 jaar geleden al mee gelachen. Is het makkelijk iets anders te nemen als je op kot zit, of is dat praktisch onmogelijk? Anders massaal protest organiseren aan het rectoraat..? :unsure:

Ons eerste jaar op kot (2007) hadden we 10GB voor 5 man en dat marcheerde! 10GB per persoon is tegenwoordig krap maar toch goed haalbaar als je oplet. Ge zijt student, een echt kotleven hoort gebrekkig te zijn. :unsure:

Nas

Legacy Member
De goesting om op kot te zitten is ver te zoeken. Misschien ligt het gewoon aan dit kot, maar de twee dagen dat ik hier zit steken mij beide tegen.

Heb al wel getekend voor volgend jaar, dus het zal wel moeten.
Het zal wel veranderen eens het academiejaar is begonnen. Der zit hier momenteel dan ook niemand op kot en welgeteld een maat in Gent.
:unsure:

blockkiller

Legacy Member
Ge moet gewoon zien wat ge doet met kotnet, het is redelijk eenvoudig om in de les/bib van campusnet te downloaden en dat is onbeperkt, dus gewoon een beetje zien wa ge wanneer downloadt.

stinky

Legacy Member
Nas zei:
De goesting om op kot te zitten is ver te zoeken. Misschien ligt het gewoon aan dit kot, maar de twee dagen dat ik hier zit steken mij beide tegen.

Heb al wel getekend voor volgend jaar, dus het zal wel moeten.
Het zal wel veranderen eens het academiejaar is begonnen. Der zit hier momenteel dan ook niemand op kot en welgeteld een maat in Gent.
:unsure:

Das toch logisch dat het niet leuk is op kot als er niemand is. Ik zou ook niet in Gent studeren, moest ik praktisch alleen zijn...

Matt.

Legacy Member
Ik ben aan het twijfelen om nog een taal te volgen aan UCT volgend semester. Op maandag een avondvullende vergadering en op woensdag al dansles, dus ik weet niet als ik er dat nog wel moet bijnemen aangezien ik ook nog een thesis te schrijven heb. :unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Mijn 'plan' volgend jaar:

Eerste semester -- 41 stp
Management accounting (plichtvak, 6 stp)
Arbeidssociologie (plichtvak, 6 stp)
Wijsbegeerte en ethiek (plichtvak, 3 stp)
Capital investment policy (keuzevak, 6 stp)
Goederen- en bijzondere overeenkomstenrecht (8 stp)
Basismodellen uit operationeel onderzoek (6 stp)***
Externe financiële verslaggeving (6 stp)***

Tweede semester -- 34 stp
Kwantitatieve beleidsmethoden (plichtvak, 6 stp)
Religie, zingeving, levensbeschouwing (plichtvak, 3 stp)
Engels III (keuzevak, 3 stp)
Verbintenissenrecht (7 stp)***
Handels-, vennootschaps- en economisch recht (9 stp)
Fiscaal recht (6 stp)


blauw = major
rood = 2e bach
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan