Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Mr. zei:
OO is morgen toch nog herexamen van?

Gaat niet lukken, OO had ik weeral al lang afgezworen en ging ik sowieso buizen. EFV en verbintenissenrecht zijn er te veel aan. Heb zo zitte denken en da gaat nu wel al vrij problematisch worden om in 4 jaar aan ne master te raken...
Hoeveel studiepunten zou ik maximaal mogen opnemen? Is dat 72 zonder problemen en meer moet ge toestemming vragen? Heb er nog 75 uitstaan.

Mueske

Legacy Member
Hoe groot is de kans dat ze dit jaar die meer dan belachelijke kotnet limiet is veranderen?

_ns_

Legacy Member
Klein. Volgend jaar op appartement en dan pakken we gewone telenet hoor. Kotnet is echt nen te grote rip off voor woorden.

thecoon

Legacy Member
Mueske zei:
Hoe groot is de kans dat ze dit jaar die meer dan belachelijke kotnet limiet is veranderen?

klein omdat het 2 jaar geleden al omhoog is gegaan en ze volgens mij X aantal jaren contract tekenen

Th1x4nG

Legacy Member
Telenet, want daar zijn de limieten lekker gul of zo? Cityconnect Plus? :unsure:

_ns_

Legacy Member
Kheb geen monsterlimieten nodig, kwil gewoon met gemak kunnen streamen. Als ge dagelijks u pron checkt en dan nog wa youtubet, kunt ge praktisch geen seriekes meer checken :(.

thecoon

Legacy Member
_ns_ zei:
Kheb geen monsterlimieten nodig, kwil gewoon met gemak kunnen streamen. Als ge dagelijks u pron checkt en dan nog wa youtubet, kunt ge praktisch geen seriekes meer checken :(.

uw seriekes in het weekend afhalen

lantaarnpaal

Legacy Member
_ns_ zei:
Kheb geen monsterlimieten nodig, kwil gewoon met gemak kunnen streamen. Als ge dagelijks u pron checkt en dan nog wa youtubet, kunt ge praktisch geen seriekes meer checken :(.

in de bib downloaden. gemiddeld 500kb/s

josilirios

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Gaat niet lukken, OO had ik weeral al lang afgezworen en ging ik sowieso buizen. EFV en verbintenissenrecht zijn er te veel aan. Heb zo zitte denken en da gaat nu wel al vrij problematisch worden om in 4 jaar aan ne master te raken...
Hoeveel studiepunten zou ik maximaal mogen opnemen? Is dat 72 zonder problemen en meer moet ge toestemming vragen? Heb er nog 75 uitstaan.

How Bad Do You Want It? (Success) HD - YouTube

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Den aula, in AV is er 20 Mbit. Op veel plaatsen ist wel aanzienlijk minder

Ja kzat elke les tijdens ICTsystemen constant te downloaden :p

_ns_ zei:
Dan moet ge ook na de bib gaan onder 't jaar? Ni zwanzen e :s

Als ge pendelt is dat natuurlijk praktisch om ff een uur in de bib te gaan zitten. Mjah als ge een kot hebt suckt het idd :p

Th1x4nG

Legacy Member
Gij pendelt, lantaarn? Wist ik niet.

In de bib stinkt het imo altijd ze :p

freakykiller

Legacy Member
Uw boeken verkoopte niet :s :s :s :s :s

Ik hou de mijne toch :unsure:, al zijn de onderwerpen dan wel interessanter of engels/frans :')

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Gij pendelt, lantaarn? Wist ik niet.

Nu ga ik wel op kot voor een tijdje :)
Pendelen is echter wel vreselijk, vermits mijn goede-uren trein afgeschaft werd, dan zou ik gewoon +3 u per dag verliezen denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan