Mr.
Legacy Member
Th1x4nG zei:Shoot, OO, vennootschapsboekhouden en verbintenissenrecht kan ik nog niverkopen![]()
OO is morgen toch nog herexamen van?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:Shoot, OO, vennootschapsboekhouden en verbintenissenrecht kan ik nog niverkopen![]()
Mr. zei:OO is morgen toch nog herexamen van?
Mueske zei:Hoe groot is de kans dat ze dit jaar die meer dan belachelijke kotnet limiet is veranderen?
_ns_ zei:Kheb geen monsterlimieten nodig, kwil gewoon met gemak kunnen streamen. Als ge dagelijks u pron checkt en dan nog wa youtubet, kunt ge praktisch geen seriekes meer checken.
_ns_ zei:Kheb geen monsterlimieten nodig, kwil gewoon met gemak kunnen streamen. Als ge dagelijks u pron checkt en dan nog wa youtubet, kunt ge praktisch geen seriekes meer checken.
BluRay or GTFOjosilirios zei:u pron op DVD kopen ja!![]()
Den aula, in AV is er 20 Mbit. Op veel plaatsen ist wel aanzienlijk minderlantaarnpaal zei:in de bib downloaden. gemiddeld 500kb/s
Th1x4nG zei:Gaat niet lukken, OO had ik weeral al lang afgezworen en ging ik sowieso buizen. EFV en verbintenissenrecht zijn er te veel aan. Heb zo zitte denken en da gaat nu wel al vrij problematisch worden om in 4 jaar aan ne master te raken...
Hoeveel studiepunten zou ik maximaal mogen opnemen? Is dat 72 zonder problemen en meer moet ge toestemming vragen? Heb er nog 75 uitstaan.
Th1x4nG zei:Den aula, in AV is er 20 Mbit. Op veel plaatsen ist wel aanzienlijk minder

_ns_ zei:Dan moet ge ook na de bib gaan onder 't jaar? Ni zwanzen e![]()

Th1x4nG zei:Gij pendelt, lantaarn? Wist ik niet.
