Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ik heb die Kurt (het aanspreekpunt voor studieprogramma, verschrikkelijke kerel overigens) horen zeggen in de les dat ge in principe verbintenissenrecht in het tweede opneemt, maar dat daar ook van kan afgeweken worden.

@ lantaarn: Ja, nee, natuurlijk ni, maar we blijven hopen? Is uw vraag of ik denk dat ik die kan slagen, of dat het zal mogen? Het eerste: ja, ik kan da zeker aan. Het tweede: ik zal wel eens mijn verhaal gaan doen als ik da ni mag opnemen? :p

Faculteit Rechtsgeleerdheid_Bachelor in de rechten (verkort programma) (nieuwe inschrijvingen vanaf 2012-2013_KU Leuven
Ze zullen er wel van afwijken, aangezien in de verkorte bachelor deze vakken allemaal (buiten Fiscaal recht) tezamen worden gegeven in het eerste jaar.

Matt.

Legacy Member
Efkes lessenrooster gemaakt:

Woensdag
13:00-16:00: Proceskunde
16:00-19:00: Bedrijfsbeheer
Donderdag
16:00-19:00: Proceskunde
Vrijdag
08:30-11:30: Machine Learning
11:30-14:30: Machine Learning
17:30-20:30: Epidemiology and clinical trials

Vrijdag zware dag maar voor de rest genoeg tijd om aan de thesis te werken! :cool:

Terug wat over bacteriën leren nu. :sad:

Boemkool

Legacy Member
Matt. zei:
Efkes lessenrooster gemaakt:

Woensdag
13:00-16:00: Proceskunde
16:00-19:00: Bedrijfsbeheer
Donderdag
16:00-19:00: Proceskunde
Vrijdag
08:30-11:30: Machine Learning
11:30-14:30: Machine Learning
17:30-20:30: Epidemiology and clinical trials

Vrijdag zware dag maar voor de rest genoeg tijd om aan de thesis te werken! :cool:

Terug wat over bacteriën leren nu. :sad:

Wat studeert ge?
Industrieel ing?

Lorvet

Legacy Member
Heb van enkele masters CW gehoord dat machine learning zwaar tegenvalt en ze zeker iets anders zouden pakken mits ze de keuze zouden hebben. Ik dacht, ik zeg het maar :unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Insanitarium zei:
Faculteit Rechtsgeleerdheid_Bachelor in de rechten (verkort programma) (nieuwe inschrijvingen vanaf 2012-2013_KU Leuven
Ze zullen er wel van afwijken, aangezien in de verkorte bachelor deze vakken allemaal (buiten Fiscaal recht) tezamen worden gegeven in het eerste jaar.

Ja, die volgtijdelijkheid is ook een fabelke da ze u vertellen in 1e bach, zodat ge braaf voor wiskunde zou slagen maar uiteindelijk kunde gij zonder problemen OO/statistiek beginnen opnemen zonder da ge geslaagd zijt.

Matt.

Legacy Member
Lorvet zei:
Heb van enkele masters CW gehoord dat machine learning zwaar tegenvalt en ze zeker iets anders zouden pakken mits ze de keuze zouden hebben. Ik dacht, ik zeg het maar :unsure:

En hebben ze daar ook een reden voor gegeven? :p Mijn thesis is zowat een en al machine learning dus ik ga het sowieso wel volgen. :)

Mueske

Legacy Member
Matt. zei:
Jup, met de vriendin, maar da's maar een uurtje.



Al die luxe op 15m2? Good luck with that. :p

'k Was goed bezig maar ben het weer aan 't verprutsen, pauze alweer een half uur uitgelopen. :sop:

Heb een studio, groter dan 15m2, met wat half deftig internet zit ik hier beter dan thuis. :p

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ja, die volgtijdelijkheid is ook een fabelke da ze u vertellen in 1e bach, zodat ge braaf voor wiskunde zou slagen maar uiteindelijk kunde gij zonder problemen OO/statistiek beginnen opnemen zonder da ge geslaagd zijt.

Bij ons was dat ook een grapke maar dat kan snel veranderen :p. Mensen die bij ons nu naar het 2e gaan en voor wiskunde vakken gebuist zijn hebben er toch wel wat nu !

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ja, die volgtijdelijkheid is ook een fabelke da ze u vertellen in 1e bach, zodat ge braaf voor wiskunde zou slagen maar uiteindelijk kunde gij zonder problemen OO/statistiek beginnen opnemen zonder da ge geslaagd zijt.

Bij ons zijn er wel vrij veel die omwille van de volgtijdelijkheid uiteindelijk een jaar achterop raken. Want een buiske op statistiek in het eerste jaar -> twee grote vakken van tezamen 17 stp die ge volgens hun regels niet moogt meedoen -> die twee vakken moet ge doen voor uw stage te kunnen doen -> ...

Al bij al is dat toch wel zever naar mijn mening, want soms is die volgtijdelijkheid echt niet nodig.
Nu, ik weet niet in hoeverre ze daar bij ons problemen van maken. Ik denk dat ze de mensen gewoon zo hard afschrikken dat ze niet eens gaan proberen om het op te nemen. :p

Mastamane

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ja, die volgtijdelijkheid is ook een fabelke da ze u vertellen in 1e bach, zodat ge braaf voor wiskunde zou slagen maar uiteindelijk kunde gij zonder problemen OO/statistiek beginnen opnemen zonder da ge geslaagd zijt.

Inderdaad, ik was geschakeld van HIr en heb die vakken samen met mijn wiskunde voor economen kunnen opnemen. Die volgtijdelijkheid is maar aan aanrader blijkbaar. :)

freakykiller

Legacy Member
Ik hoop dat Engels zijn moedertaal niet is :unsure:. Of ben je geweigerd voor een doctoraat ?

josilirios

Legacy Member
Kan iemand rap is zeggen waarom λX =λIX
Lambda = eigenvector
I = eenheidsvector

Het zou vanzelfsprekend moeten zijn dat ik dat mag vermenigvuldigen met die eenheidsvector maar ik vind het nergens.

Exorikos

Legacy Member
Het is een Engelsman, maar ik zie zelf niet wat er verkeerd is aan die zin? :s

Matt.

Legacy Member
Exorikos zei:
Het is een Engelsman, maar ik zie zelf niet wat er verkeerd is aan die zin? :s

Beetje slordig maar inderdaad niets mis mee.

Nog 25blz maar pff, zo goed als het vanmiddag ging, zo slecht gaat het nu.

Matt.

Legacy Member
josilirios zei:
Kan iemand rap is zeggen waarom λX =λIX
Lambda = eigenvector
I = eenheidsvector

Het zou vanzelfsprekend moeten zijn dat ik dat mag vermenigvuldigen met die eenheidsvector maar ik vind het nergens.

Eenheidsmatrix bedoel je? Zo ja, nogal voor de hand liggend toch.

Orchidee

Legacy Member
josilirios zei:
Kan iemand rap is zeggen waarom λX =λIX
Lambda = eigenvector
I = eenheidsvector

Het zou vanzelfsprekend moeten zijn dat ik dat mag vermenigvuldigen met die eenheidsvector maar ik vind het nergens.

Zien jullie dat nu pas? Anyway kga maar niet antwoorden, want het resultaat dat ik haalde op algebra was gene vette vorig jaar :sop:

josilirios

Legacy Member
Matt. zei:
Eenheidsmatrix bedoel je? Zo ja, nogal voor de hand liggend toch.

oke hij is gevallen, ik dacht dat het ook in 3*1 kon bestaan en wist niet hoe het er dan uitzag, dit geeft op alle kolommen 1 keer een 1.

Fuck ik ben beschaamd :s

Verklaart wel waarom ik niets vond bij eenheidsVECTOR :p

Orchidee_x zei:
Zien jullie dat nu pas? Anyway kga maar niet antwoorden, want het resultaat dat ik haalde op algebra was gene vette vorig jaar :sop:

Ja vorig jaar ook al zever gezien met vectoren in de 2e semester maar blijkbaar nu nog meer :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan