Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
coldplayke zei:
Wat is dat hier met al dat gatzweet

En maar afvragen waarom ze geen lief vinden :s :s :s

Ik vraag me dat niet af?


Hebde Nemo al getoond aan de schoonouders?

Nas

Legacy Member
HOE FUCKING TYPISCH IS DIT NIET?
DE MAAND DAT IK NIET MOET LEREN EN KAN WERKEN, IS HET 15 GRADEN EN BEWOLKT

EN NU FUCKING 32 GRADEN. FUCK, IK GA IETS KAPOT SLAAN

Boom stam

Legacy Member
Ik heb twee herexamens op maandag 20 augustus. Leuk dat het nu plots een week tropisch weer gaat worden JOY

Orchidee

Legacy Member
Nas zei:
HOE FUCKING TYPISCH IS DIT NIET?
DE MAAND DAT IK NIET MOET LEREN EN KAN WERKEN, IS HET 15 GRADEN EN BEWOLKT

EN NU FUCKING 32 GRADEN. FUCK, IK GA IETS KAPOT SLAAN

Dikke 2nd! Hoe vaak dat ik dat niet gezegd heb tegen klanten, en tis nog waar ook! Ik wilde mooi weer in juli en slecht in augustus!

Vorige maand beetje moeten afwisselen zodat iedereen eens kon gaan werken; nu zijn we met drie weg voor onze herexamens en smeken ze om ons. :p


Kzou seffens graag nog beginnen blokken, maar met dit weer + te veel gegeten, zal het nog niet voor direct zijn!

Misericordiam

Legacy Member
't zal ne late start worden vandaag. Pas om 13.00 opgestaan, barbeque, afleiding.

Btw: heerlijk om een ventilator in m'n kamer te hebben. Anders zou'k ook wel slechtkomen.

stinky

Legacy Member
IK BEN ECHT FAN VAN TE LEREN MET DIT WEER? VALT DAT FF MEE !!!!!!!!!!

NotoriousP

Legacy Member
Uhu, ging vlotjes vandaag, 1 van de 2 cursussen op het gemakske doorgenomen en terwijl nog wat liggen sjotten/pingpongen met het broertje.

Zo mag het gerust blijven. :p

coldplayke

Legacy Member
Ik ben klaar voor vandaag. En ja, ik schrijf zo klein om speciaal te zijn.

Tsubasa

Legacy Member
En in een impuls koopt men een donderdagticket voor pkp :unsure:.

Ik zoek het mezelf echt. 3 nachten Fonne, 1 nacht Lokerse, Jour Tibour en nu pkp. Ik verdien echt een pak slaag.

Edit: blijf wel niet op de camping. Ga met de auto. Dan kan ik tenminste katerloos op vrijdag leren. Flink he.

Th1x4nG

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Dikke 2nd! Hoe vaak dat ik dat niet gezegd heb tegen klanten, en tis nog waar ook! Ik wilde mooi weer in juli en slecht in augustus!

Vorige maand beetje moeten afwisselen zodat iedereen eens kon gaan werken; nu zijn we met drie weg voor onze herexamens en smeken ze om ons. :p


Kzou seffens graag nog beginnen blokken, maar met dit weer + te veel gegeten, zal het nog niet voor direct zijn!

Meh, eind juni was het ook warm... in juli zijn er ook warme dagen geweest. Dit is niets da blijft duren ze. Opt einde van de week wel weer van 't zelfde maar volgende week vlakt da wel uit.

Anyway, beetje in de tuin gezeten me mijn papieren en nu gewoon in mijn kamer, raam op klik en in mijn boxershort. Just goe, 2 graden kouder en kzou al goesting krijgen om nen T-shirt aan te doen ;)

Orchidee

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Meh, eind juni was het ook warm... in juli zijn er ook warme dagen geweest. Dit is niets da blijft duren ze. Opt einde van de week wel weer van 't zelfde maar volgende week vlakt da wel uit.

Anyway, beetje in de tuin gezeten me mijn papieren en nu gewoon in mijn kamer, raam op klik en in mijn boxershort. Just goe, 2 graden kouder en kzou al goesting krijgen om nen T-shirt aan te doen ;)

Wij wonen in het frissere west-vlaanderen hé. :unsure: Echte warme dagen hebben wij hier nog niet gehad, behalve eind mei.

Moet nog altijd beginnen voor vandaag. Daarnet zat heel mijn gezin + heel de schoonfamilie in ons zwembad. Kwil wel leren hoor, maar op die manier gaat dat niet. :sop: Ben dan ook maar in het zwembad gekropen. Ahja, de leute is over, 't weer is helemaal aan't vervallen dus bloktijd!

Exorikos

Legacy Member
Normaal is vandaag een vrije dag, maar in Zwitserland blijkbaar niet. Nu blijkt ook nog dat we zondag beam hebben, dus moet ik zondag ook nog werken. But then again, het is hier awesome. :)

freakykiller

Legacy Member
Dit is een kutvak.

Gisteren wonderbaarlijk nog hetgene gedaan wat ik moest doen volgens schema :unsure:. Al was het wel zwak/weinig en ik kon veel meer gedaan hebben :sop:

Fliblit

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Wij wonen in het frissere west-vlaanderen hé. :unsure: Echte warme dagen hebben wij hier nog niet gehad, behalve eind mei.

Zelfs tegen halfwarme dagen kan ik niet. Dat het maar rap terug winter is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan