lantaarnpaal
Legacy Member
coldplayke zei:Wat is dat hier met al dat gatzweet
En maar afvragen waarom ze geen lief vinden![]()
![]()
![]()
Ik vraag me dat niet af?
Hebde Nemo al getoond aan de schoonouders?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Wat is dat hier met al dat gatzweet
En maar afvragen waarom ze geen lief vinden![]()
![]()
![]()
Nas zei:HOE FUCKING TYPISCH IS DIT NIET?
DE MAAND DAT IK NIET MOET LEREN EN KAN WERKEN, IS HET 15 GRADEN EN BEWOLKT
EN NU FUCKING 32 GRADEN. FUCK, IK GA IETS KAPOT SLAAN
. Orchidee_x zei:Dikke 2nd! Hoe vaak dat ik dat niet gezegd heb tegen klanten, en tis nog waar ook! Ik wilde mooi weer in juli en slecht in augustus!
Vorige maand beetje moeten afwisselen zodat iedereen eens kon gaan werken; nu zijn we met drie weg voor onze herexamens en smeken ze om ons.![]()
Kzou seffens graag nog beginnen blokken, maar met dit weer + te veel gegeten, zal het nog niet voor direct zijn!

Th1x4nG zei:Meh, eind juni was het ook warm... in juli zijn er ook warme dagen geweest. Dit is niets da blijft duren ze. Opt einde van de week wel weer van 't zelfde maar volgende week vlakt da wel uit.
Anyway, beetje in de tuin gezeten me mijn papieren en nu gewoon in mijn kamer, raam op klik en in mijn boxershort. Just goe, 2 graden kouder en kzou al goesting krijgen om nen T-shirt aan te doen![]()
Echte warme dagen hebben wij hier nog niet gehad, behalve eind mei.
Ben dan ook maar in het zwembad gekropen. Ahja, de leute is over, 't weer is helemaal aan't vervallen dus bloktijd!Orchidee_x zei:Wij wonen in het frissere west-vlaanderen hé.Echte warme dagen hebben wij hier nog niet gehad, behalve eind mei.