Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duckwhisperer zei:Donna is echt zo cool.![]()
Duckwhisperer zei:Donna is echt zo cool.![]()
freakykiller zei:Heb perongeluk seizoen 4 van Breaking Bad vergeten mee te nemen naar Gent (True blood niet vergeten maar moest nog maar 2 afleveringen checken), dus ik heb misschien wel geluk![]()

Lorvet zei:Ik kan het altijd doorsturen of eens binnensteken als ge wilt![]()
, wat goede moed voor SySi misschien wel ?Sorry, ik ben bang dat ik hier alles behalve goede moed heb staan op mijn PC.freakykiller zei:No thanks, wat goede moed voor SySi misschien wel ?
Fliblit zei:Bijna het hele eerste seizoen van Breaking Bad in 1 dag uitgekekengeniale serie tot nu toe.

Als dat u gelukkig maakt, maar het zou niet uw eerste report zijn natuurlijk . Er zijn mods genoeg die het weten, zolang ik niet openlijk verklaar dat ik het ben doen ze mij niets.
Maar kijk, ik heb naar Dakantochnie een berichtje gestuurd dat hij me mag permbannen.
Tot de volgende zitting!
ad: