Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
ZONE WIND PLOTS

Ik heb echt de neiging om den auto in te springen en nog een uur te gaan surfen, maar ik weet niet of het de moeite is. Tegen dat ik daar ben, kan het evengoed onweer ipv wind zijn..

Edit: Dat was de eerste donderslag. Helaas, geen windsurfen vanavond :(

Th1x4nG

Legacy Member
Cadiuro zei:
ZONE WIND PLOTS

Ik heb echt de neiging om den auto in te springen en nog een uur te gaan surfen, maar ik weet niet of het de moeite is. Tegen dat ik daar ben, kan het evengoed onweer ipv wind zijn..

Edit: Dat was de eerste donderslag. Helaas, geen windsurfen vanavond :(

Waar doet gij da dan? Tis lijk al bekan donker opt uur da ge da post? :p

Cadiuro

Legacy Member
Zonsondergang was pas rond 9u en dan ist nog wel een halfuurke licht genoeg om te surfen, of toch om veilig vant water te raken :p

Kzou dan ook maar naar Rotselaar gereden zijn, vlakbij en een klein (en relatief veilig) meer. Des te meer (no pun intended) omdat ik het daar echt goed ken. Eigenlijk een vreselijke spot om te windsurfen, maar tis tenminste dichtbij.

Boemkool

Legacy Member
Morgen eerste herexamen, kga al direct een stuk in de nacht mogen doordoen :/

freakykiller

Legacy Member
Maar desondanks wel leuke match en die 3 goals na elkaar waren heerlijk :unsure:

Misericordiam

Legacy Member
Doet me denken aan m'n onderbuur ten tijde dat ze nog met een ***** poepte. Verrekt, dat mens kon kreunen. De keren dat ik in de lach ben geschoten terwijl ik aan het blokken was. Best dat ze hem bedrogen heeft en toen de rust terugkeerde.

Enfin, gedaan me blokken voor gedaan. Der zo'n 5 uur uitgeknepen. Toch achterstand enzo opgelopen.


Soit, serieke en pitten.

freakykiller

Legacy Member
Blerh vergeten hoelang deze oefenzittingen wel niet duren :s

Theorie cava, gaat er nog snel door maar die oefeningen :doh:. Bovendien wrs zelf niet eens de moeite waard om ze te maken als het weer zo'n examen is :ironic:


update: niet alles kunnen doen, maar swat misschien goed zodat ik morgen eens DIRECT begin ipv na 6 uur ofzo :sop:

Orchidee

Legacy Member
Ochtendshift! :cool:
We gaan de schade van de voorbije twee dagen es beginnen inhalen.

Fliblit

Legacy Member
Misericordiam zei:
Doet me denken aan m'n onderbuur ten tijde dat ze nog met een ***** poepte. Verrekt, dat mens kon kreunen. De keren dat ik in de lach ben geschoten terwijl ik aan het blokken was. Best dat ze hem bedrogen heeft en toen de rust terugkeerde.

Mijn buurvrouw ook. Elke keer dat haar daar lief daar is word ik gegarandeerd wakker van haar gekreun.

coldplayke

Legacy Member
Vandaag ga ik proberen de laatste 5 hoofdstukken te doen, dan kan ik morgen al een stuk beginnen herhalen en in het weekend afzakken naar mijn vriend.
Dan van maandag-donderdag nog herhalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan