joshetei
Legacy Member
Utred zei:Dat is toch al te belachelijk
Alhoewel ik ken iemand die dat deed vorig jaar.
Hij was op bijna alles gebuisd.
Ik heb dat vorig jaar gedaan
Ik was er voor alles door in eerste zit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:Dat is toch al te belachelijk
Alhoewel ik ken iemand die dat deed vorig jaar.
Hij was op bijna alles gebuisd.
joshetei zei:Ik heb dat vorig jaar gedaan
Ik was er voor alles door in eerste zit

Lorvet zei:Geen enkele eeuwige student die hier zit sinds deel 1?
Utred zei:Exo misschien?
Tis just, als ik geen 2e zit heb ga ik hier een blok missen. Daar had ik nog nie bij stilgestaan![]()


Kowalskii zei:^Ireland![]()
Vanavond gaan ze al hun eerste drie punten pakken sie 
Matt. zei:Nee, Exo en ik (en nog een hoop anderen) zijn hier sinds deel 2, denk niet dat er nog zitten van deel 1 (maar ik vind de thread niet terug).
Utred zei:Dat is toch kwenie oe veel tijdverlies?![]()
Bekos zei:POIDH!!!
(maar alleen van uw vriendin aub)
glashelder zei:Niet als je studeert in de bib van je eigen stad? Ik zou bvb kunnen studeren in de bib van Brugge.

HierzoMatt. zei:Nee, Exo en ik (en nog een hoop anderen) zijn hier sinds deel 2, denk niet dat er nog zitten van deel 1 (maar ik vind de thread niet terug).