Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kowalskii zei:Best keer verder studeren nu
s0123986 zei:Studeer jij ook TEW in Gent? Want ik zag dat je gisteren ook wiskunde had..
) gij ook mss?lantaarnpaal zei:noobcakes 4 pagina's vol spam, moet gelle ni leren?

Kowalskii zei:Jups 2e bachelor TEW op wiskunde 1B na (hopelijk daarvoor nu geslaagd) gij ook mss?
s0123986 zei:Ik zit nog maar in 1e bachelor. Is dat waar dat als je voor wiskunde B gebuisd bent, je niet aan macro-economie en wiskunde II mag beginnen?
h0pje zei:Fuckkk, vandaag is echt een tweede dag waar het niet vooruit gaat. Morgen laatste dag en dan wou ik herhalen maar ik moet nog minstens 1/4de van de cursus doen, sigh. Allé, vanaf 19u ga ik vlammen!

Ik had de samenvattingen van elk hoofdstuk bij elk hoofdstuk apart gestoken. Heb ze nu eens bij elkaar gedaan, damn, 't is echt veel.
Ik was blij dat ie af was maar nu zie ik er weer tegenop om dat te studeren.
Snel oefeningen knallen zodat ik daar aan kan beginnen!Utred zei:Al 4 keer op rij zijn Matt en ik de nr 2 en nr 1![]()

Geen enkele eeuwige student die hier zit sinds deel 1?Matt. zei:FOURTH PAGE BITCHES!i!i!
Ik ben al sinds deel 3 top vier (dat is 17 delen, jawel!), don't forget who's the boss. :naughty:
Ge kunt maar zien dat ge nog ergens een tweede zit opvist anders gaat ge het ni halen deze thread.![]()
Tis just, als ik geen 2e zit heb ga ik hier een blok missen. Daar had ik nog nie bij stilgestaanMatt. zei:Ge kunt maar zien dat ge nog ergens een tweede zit opvist anders gaat ge het ni halen deze thread.![]()


