Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Kowalskii

Legacy Member
s0123986 zei:
Studeer jij ook TEW in Gent? Want ik zag dat je gisteren ook wiskunde had..

Jups 2e bachelor TEW op wiskunde 1B na (hopelijk daarvoor nu geslaagd :p) gij ook mss?

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
noobcakes 4 pagina's vol spam, moet gelle ni leren?

50 posts per pagina, dan is da minder spam e :s

en de poll is nog gayer dan anders, grootste vuilbakrichting or gtfo

s0123986

Legacy Member
Kowalskii zei:
Jups 2e bachelor TEW op wiskunde 1B na (hopelijk daarvoor nu geslaagd :p) gij ook mss?

Ik zit nog maar in 1e bachelor. Is dat waar dat als je voor wiskunde B gebuisd bent, je niet aan macro-economie en wiskunde II mag beginnen?

h0pje

Legacy Member
Fuckkk, vandaag is echt een tweede dag waar het niet vooruit gaat. Morgen laatste dag en dan wou ik herhalen maar ik moet nog minstens 1/4de van de cursus doen, sigh. Allé, vanaf 19u ga ik vlammen!

Kowalskii

Legacy Member
s0123986 zei:
Ik zit nog maar in 1e bachelor. Is dat waar dat als je voor wiskunde B gebuisd bent, je niet aan macro-economie en wiskunde II mag beginnen?

Als ge voor minder dan 12 studiepunten gebuisd zijt hebt ge een combi-git en moogt ge alle vakken opnemen. Vanaf dat ge dus voor meer dan 12 studiepunten gebuisd zijt moogde bepaalde vakken niet opnemen omwille van voorwaarden. Voor macro moet ge idd geslaagd zijn dan voor wisk 1A,B en eco A,B kunt die voorwaarden op minerva wel vinden ergens.

Ironpole

Legacy Member
h0pje zei:
Fuckkk, vandaag is echt een tweede dag waar het niet vooruit gaat. Morgen laatste dag en dan wou ik herhalen maar ik moet nog minstens 1/4de van de cursus doen, sigh. Allé, vanaf 19u ga ik vlammen!

Waarom niet... nu? :unsure:




Samenvatting is AF! :woohoo: Ik had de samenvattingen van elk hoofdstuk bij elk hoofdstuk apart gestoken. Heb ze nu eens bij elkaar gedaan, damn, 't is echt veel. :unsure: Ik was blij dat ie af was maar nu zie ik er weer tegenop om dat te studeren. :( Snel oefeningen knallen zodat ik daar aan kan beginnen!

Plutus

Legacy Member
Bende zotten hier :p enfin, hopelijk laatste thread waaraan ik deelneem!

Matt.

Legacy Member
FOURTH PAGE BITCHES!i!i!

Utred zei:
Al 4 keer op rij zijn Matt en ik de nr 2 en nr 1:cool:

Ik ben al sinds deel 3 top vier (dat is 17 delen, jawel!), don't forget who's the boss. :naughty:

Ge kunt maar zien dat ge nog ergens een tweede zit opvist anders gaat ge het ni halen deze thread. :s

Lorvet

Legacy Member
Matt. zei:
FOURTH PAGE BITCHES!i!i!



Ik ben al sinds deel 3 top vier (dat is 17 delen, jawel!), don't forget who's the boss. :naughty:

Ge kunt maar zien dat ge nog ergens een tweede zit opvist anders gaat ge het ni halen deze thread. :s
Geen enkele eeuwige student die hier zit sinds deel 1?

Utred

Legacy Member
Exo misschien?

Matt. zei:
Ge kunt maar zien dat ge nog ergens een tweede zit opvist anders gaat ge het ni halen deze thread. :s
Tis just, als ik geen 2e zit heb ga ik hier een blok missen. Daar had ik nog nie bij stilgestaan:s:s:s

Nunak

Legacy Member
Ik ben teveel aan het leren :(
Het is de prof zijn laatste jaar aan de KUL & hij weet dat het geen belangrijk vak is dus dieje zal sowieso wel niemand buizen zeker?

Utred

Legacy Member
Dat is toch al te belachelijk:s:s
Alhoewel ik ken iemand die dat deed vorig jaar.


Hij was op bijna alles gebuisd.

Subai

Legacy Member
Alle posts lezen op zich was al spannend! Maar bon verder studeren nu want het lief is hier efkes geweest en nu zit ik achter op schema, wel vind ik dat niet erg want het was een nuttige pauze, ahum :drool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan