Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Woensdag heb ik mijn eerste examen... Europese literatuur -.-''
Ik ben nu al aan het stressen, terwijl ik weet dat ik het perfect ken... das gewoon die prof he :sop:
Bij romantiek, wat een typisch Engels genre is, zien we 8 regels uit een gedicht van Keats. Dan komen we bij naturalisme, wat een typisch Frans genre is, zien we 3 volledige teksten van Zola in het frans, omdat 'de vertaling niet zo goed is als het origineel'. Maar Shakespeare en Goethe lezen we wel in het Nederlands :ironic:
Nu moeten we Madame Bovary, germinal, J'accuse, le roman expérimental en à la recherche du temps perdu in het Frans kunnen analyseren :')
Biased my ass.

Duckwhisperer

Legacy Member
Matt. zei:
Zijn die scoredistributies op Oasis al lang te zien? Eerste keer dat ik dat opmerk. Ik moet mij precies niet al te slecht voelen met mijn relatief magere punten als ik dat zo bezie!

Hoe ziet ge da?

Matt.

Legacy Member
tommie314 zei:

Alleen bij voorgaande jaren, kunt ge op "mijn cursussen" of zoiets klikken, en dan krijgt ge zo'n lijst en kunt ge aanvinken en op nen knop "scoredistributie" klikken, en dan krijgt ge een pdf met scoredistributies!

Ironpole zei:
Veel vakken met een plotse sprong op 10/20. :D Ze geven precies vaak rapper een 10 dan een 9. Gelukkig kunde geen distributies zien van vorige jaren voor vakken die ge nog moet afleggen, zou misschien demotiverend zijn. :p

Inderdaad. Zou wel eens die van de eerste en tweede bachelor willen zien. :p Ook duidelijk veel proffen die nooit meer dan 18 geven.

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Woensdag heb ik mijn eerste examen... Europese literatuur -.-''
Ik ben nu al aan het stressen, terwijl ik weet dat ik het perfect ken... das gewoon die prof he :sop:
Bij romantiek, wat een typisch Engels genre is, zien we 8 regels uit een gedicht van Keats. Dan komen we bij naturalisme, wat een typisch Frans genre is, zien we 3 volledige teksten van Zola in het frans, omdat 'de vertaling niet zo goed is als het origineel'. Maar Shakespeare en Goethe lezen we wel in het Nederlands :ironic:
Nu moeten we Madame Bovary, germinal, J'accuse, le roman expérimental en à la recherche du temps perdu in het Frans kunnen analyseren :')
Biased my ass.

Bij ons was da vak precies plezanter:unsure:
Zeer wijze lessen altijd, fantastische prof.

Lorvet

Legacy Member
Matt. zei:
Zijn die scoredistributies op Oasis al lang te zien? Eerste keer dat ik dat opmerk. Ik moet mij precies niet al te slecht voelen met mijn relatief magere punten als ik dat zo bezie!

Waar zou dat moeten staan, ik zie nog niets veranderd voorlopig.

Ah, gevonden, nice om te zien :)

GemaneDude

Legacy Member
Eerste examen ging goed, wist alle vragen. Misschien hier en daar wat te veel of te weinig info, maar erdoor zal het wel zijn. :p
En ik was bijna te laat op mijn examen omdat ene zich ergens in Tienen voor een trein had gegooid. :sop:

Mr.DarK

Legacy Member
Mijn tweede examen achter de rug en het is beter verlopen dan ik had verwacht, van het ergste zijn we dus af! Mijn volgende is pas over 10 dagen dus ik ga vandaag is een dagje vrijaf nemen:)

Utred

Legacy Member
Zijn er hier mensen die op de dag van een examen al beginnen blokken voor het volgende?

Nunak

Legacy Member
Utred zei:
Zijn er hier mensen die op de dag van een examen al beginnen blokken voor het volgende?

Ik ga da woensdag voor den eerste keer doen :p
Vrijdag al het volgende

Racing_Genk

Legacy Member
Utred zei:
Zijn er hier mensen die op de dag van een examen al beginnen blokken voor het volgende?

Als ik in de voormiddag examen heb wel.

Als ik pas tegen 17u klaar ben met mn examen uiteraard niet :)

Infineon

Legacy Member
Enkel als ik de dag erna of 2 dagen erna opnieuw examen heb, zoniet dan vind ik dat een welverdiende rustdag

megrohlsta

Legacy Member
Ik wil wel studeren maar ik kom er niet toe. Er is altijd wel iets anders te doen.
Damn you, internet.

Cadiuro

Legacy Member
Aan welke world of text zijn we geraakt?

Kweet ni hoe mijn examen ging - kheb heel veel ingevuld, maar ben weinig juiste dingen uitgekomen. Hopelijk staan er genoeg punten op de werkwijze...

Ik vrees dat het een acht ofzo zal worden :s nuja, dat valt nog te tolereren. Maar wie weet is het wel een tien! We zien wel.

Nu eerst paar uurkes maximaal chillen, volgende is vrijdag... Misschien vandaag toch al beginnen.

insomnia

Legacy Member
Utred zei:
Zijn er hier mensen die op de dag van een examen al beginnen blokken voor het volgende?

Hangt er vanaf, als ik binnen de 2 dagen terug examen heb zal het niet anders gaan, anders niet.


Daarstraks goed begonnen, ik neem effe pauze en die loopt natuurlijk belachelijk lang uit. Damnit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan