coldplayke
Legacy Member
Woensdag heb ik mijn eerste examen... Europese literatuur -.-''
Ik ben nu al aan het stressen, terwijl ik weet dat ik het perfect ken... das gewoon die prof he
Bij romantiek, wat een typisch Engels genre is, zien we 8 regels uit een gedicht van Keats. Dan komen we bij naturalisme, wat een typisch Frans genre is, zien we 3 volledige teksten van Zola in het frans, omdat 'de vertaling niet zo goed is als het origineel'. Maar Shakespeare en Goethe lezen we wel in het Nederlands :ironic:
Nu moeten we Madame Bovary, germinal, J'accuse, le roman expérimental en à la recherche du temps perdu in het Frans kunnen analyseren :')
Biased my ass.
Ik ben nu al aan het stressen, terwijl ik weet dat ik het perfect ken... das gewoon die prof he

Bij romantiek, wat een typisch Engels genre is, zien we 8 regels uit een gedicht van Keats. Dan komen we bij naturalisme, wat een typisch Frans genre is, zien we 3 volledige teksten van Zola in het frans, omdat 'de vertaling niet zo goed is als het origineel'. Maar Shakespeare en Goethe lezen we wel in het Nederlands :ironic:
Nu moeten we Madame Bovary, germinal, J'accuse, le roman expérimental en à la recherche du temps perdu in het Frans kunnen analyseren :')
Biased my ass.
Ze geven precies vaak rapper een 10 dan een 9. Gelukkig kunde geen distributies zien van vorige jaren voor vakken die ge nog moet afleggen, zou misschien demotiverend zijn.



nuja, dat valt nog te tolereren. Maar wie weet is het wel een tien! We zien wel.