Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Khad geen wc papier niemeer, kzen begonnen aan een pak van 100 servetten.

Utred

Legacy Member
Als ik naar de winkel ga en kheb nog plaats over pak ik altijd een pak wc-papier mee. Er liggen hier zeker een miljoen rollen.

Nas

Legacy Member
Faak, veel te slecht en te weinig geslapen. Het zal een lange dag worden vrees ik.

josilirios

Legacy Member
joshetei zei:
Vandaag: ontwerpen en uitvoering van funderingspalen :unsure:

Alles beter dan verwarming en ventilatie denk ik. 4 dagen tijd voor en atm 3 verscheten, vandaag moet het gebeuren :sad:

Nas

Legacy Member
Hupla, hoofdpijn begint op te komen. Fuk, ik voel me echt slecht vandaag. Precies of ik verkracht ben.
En m'n haar ligt ook niet goed :unsure:

En met dat het regent zal dat ene lekker wijf wrs niet in de bib zitten :sad:

Ironpole

Legacy Member
Vuile wegarbeiders. Komen ze hier om 7u10 in vol ornaat met hunne camion aan, maar doen ze er niks mee en nu staat ie al een uur stationair te draaien. Om zot van te worden (en koppijn van te krijgen). :angry:

Snowyflake

Legacy Member
Toen ik deze nacht in mijn bed kroop zag ik het echt niet meer zitten maar ondertussen al goed uurke bezig en zie het alweer wat zitten :D Nog belangrijk hoofdstuk afwerken, dan alles herhalen en dan nog minder belangrijk hoofdstuk voor eerste keer leren en voorbeeldexamenvragen maken en examen oplossen en dan vanavond opt gemakske voetbal kijken :D Eventueel zelf eerst keer op fifa de wedstrijd voorspelen, kwestie van een goeie pronostiek te kunnen maken :D

glashelder

Legacy Member
Wakker geworden om 7u30 en beginnen panikeren omdat ik écht niet genoeg geleerd heb. Dus ben ik nu voor de eerste keer in mijn leven (véél) vroeger opgestaan de dag van het examen om te herhalen. Heb dat nooit willen doen want slaap >>>>>>> blokken. Maar nu moest het dus wel. Madness! Maar wel tof :p

kakmongool

Legacy Member
Snowyflake zei:
Toen ik deze nacht in mijn bed kroop zag ik het echt niet meer zitten maar ondertussen al goed uurke bezig en zie het alweer wat zitten :D Nog belangrijk hoofdstuk afwerken, dan alles herhalen en dan nog minder belangrijk hoofdstuk voor eerste keer leren en voorbeeldexamenvragen maken en examen oplossen en dan vanavond opt gemakske voetbal kijken :D Eventueel zelf eerst keer op fifa de wedstrijd voorspelen, kwestie van een goeie pronostiek te kunnen maken :D

EEI is toch echt een brolvak?

josilirios

Legacy Member
FUU, dan laat ge u kat is binneslapen omdat die oud is dan kakt da nog in huis ook, walgelijk.

Subai

Legacy Member
Tsubasa zei:
Amai, zie het echt nog niet zitten voor woensdag!

Same here voor donderdag :/ Had een planning, maar ofwel heb ik het totaal verkeerd ingeschat ofwel zit ik een groot stuk achter op schema. Tja, best eens beginnen en we zien wel :crazy:

s0123986

Legacy Member
Ik zie het nog niet zitten voor morgen. Het is precies alsof ik niks meer onthoud. Ik bekijk een oefening, snap alles en als ik ze wil hermaken lukt het totaal niet :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan