Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Nunak

Legacy Member
Bah ik begin echt het gevoel te krijgen dat het zwaar gaat foutlopen morgen. Ik weet ook totaal niet wat ik moet verwachten van dat examen :s

Matt.

Legacy Member
Ook om 14h examen. Allesbehalve klaar voor! Gelukkig is 't een vriendelijke prof. Nog een uurtje of 3 voortstuderen alleszins.

AmandaH

Legacy Member
Bekos zei:
Bah ik begin echt het gevoel te krijgen dat het zwaar gaat foutlopen morgen. Ik weet ook totaal niet wat ik moet verwachten van dat examen :s
Komaan, nog even alles geven :hug:

Matt.

Legacy Member
Vanmiddag ging 't erg goed, nu echt geen zin meer. :p Nog 130 slides en dan nog eens herhalen want srsly, al die details. :s

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
Vanmiddag ging 't erg goed, nu echt geen zin meer. :p Nog 130 slides en dan nog eens herhalen want srsly, al die details. :s

Da vak van mij krioelt ook van de details en definities en begrippen allemaal door elkaar en de prof is dan nog op het idee gekomen om elk begrip meerdere namen te geven en allemaal door elkaar te gebruiken doorheen de hele boek in alle mogelijke talen -.-

xversex

Legacy Member
Morgen ook mijn laatste examen: luchtzuivering
Gelukkig dat het nog wat interessant was, anders hadk totaal de motivatie niet meer gehad om nog eens deftig te leren :p

Soit, volgend semester moetk eens serieus een tandje bijsteken in den blok, dit semester was den blok echt niet normaal onproductief. En aangezien ik tijdens het jaar zowat de helft (of meer) van de lessen skip en mijn cursussen totaal niet 'bewerk', verliep deze examenperiode niet bepaald vlekkeloos.

Int eerste jaar (het enigste jaar datk een deftige blok had :p) lagen al mijn punten tussen de 15 en de 19, dit jaar is de kans vrij groot datk herexamens heb..

Succes aan iedereen die morgen examen heeft!

Nunak

Legacy Member
Ik ga nog een laatste keer door mijn samenvatting gaan in de hoop dat er wat van blijft hangen.

h0pje

Legacy Member
Alles herhaald, aantal examenvragen opgelost en da ging wel vlotjes. Morgenvoormiddag nog eens bekijken en dan eindelijk het laatste examen.

Heel veel succes aan iedereen en veel moed aan wie nog ff bezig is :)

Matt.

Legacy Member
Manman, stress + veel caffeine is echt een slechte combinatie, ik moet afleren van koffie te drinken de nacht voor het examen.

Nog 70 slides en 'k zou nog eens alles moeten herhalen, pff. Al 3 groepen die het examen gehad hebben, 2/3 examens zien er doenbaar uit, dat derde heeft echt wtf-vragen. Dus wat geluk moeten hebben met de vragen.

Snowyflake

Legacy Member
Jipla, we zijn door alle slides, door zelfgemaakte begrippenlijst, door overzicht van de wetten, door alle proefexamens en oude examenvragen, nu alleen nog effkes mijn boek doorbladeren voor de belangrijke dingen en dan mijn nest in :D

Matt. zei:
Manman, stress + veel caffeine is echt een slechte combinatie, ik moet afleren van koffie te drinken de nacht voor het examen.

Nog 70 slides en 'k zou nog eens alles moeten herhalen, pff. Al 3 groepen die het examen gehad hebben, 2/3 examens zien er doenbaar uit, dat derde heeft echt wtf-vragen. Dus wat geluk moeten hebben met de vragen.

Ik wil net koffie leren drinken want nu drink ik cola voor mijn caffeïne maar dat helpt gans mijn gebit om zeep :s

Bertold

Legacy Member
Wordt nog een lang laatste nachtje :D morgen kan ik gelukkig uitslapen!

Nunak

Legacy Member
Fok it ik stop ermee. Het zal van de vragen afhangen of ik ga slagen of niet. En als ik buis is het gewoon de schuld van ekospam omdat ik geen oude examens kon bekijken :tongue:

Matt.

Legacy Member
Door de slides geraakt, nog wat herhalen tot 4h. Succes aan diegenen met examen morgenochtend. :)

Th1x4nG

Legacy Member
Haha, na de Zweedse les iets gaan drinken met iemand. Net thuis. :p

Insanitarium

Legacy Member
Sebiet het laatste examen!

Echt veel geleerd heb ik niet, och ja. We zullen zien.
Veel geluk mannen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan